Bariery architektoniczne-proszę o pomoc

1. Data: 2002-01-20 12:15:35

Temat: Bariery architektoniczne-proszę o pomoc
Od: "Katarzyna G." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Poszukuję adresów stron dot. podnośników do wózków inwalidzkich.
Czy ktoś orientuje się jak się nazywa urządzenie, które "wnosi" wózek po
schodach? Doczepia się to do każdego wózka iwanlidzkiego.
Proszę o pomoc.
Interesuje mnie również, czy do tego typu "gąsienic" jest możliwe
dofinansowanie z PFRON-u. Czy ktoś się już z tym spotkał?
Pozdrawiam

Katarzyna Gorzawska

2. Data: 2002-01-20 19:40:14

Temat: Re: Bariery architektoniczne-proszę o pomoc
Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz: http://www.rehabilitacja-akson.pl/bariery.htm

>Interesuje mnie również, czy do tego typu "gąsienic" jest możliwe
>dofinansowanie z PFRON-u. Czy ktoś się już z tym spotkał?

Tam powinnas znalezc tego typu informacje.
TG

3. Data: 2002-01-23 13:05:27

Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna G." <k...@g...pl> wrote in <a2ecam$i4h$1@news.tpi.pl>:

> [...]
>Interesuje mnie również, czy do tego typu "gąsienic" jest możliwe
>dofinansowanie z PFRON-u. Czy ktoś się już z tym spotkał?

Nazw to ma to wiele: podnosnik schodowy, gasienicowy, wreszcie lazik
schodowy :). Sa takze takie podnosniki, ktore zamiast gasienic maja kola
(przykladem tego jest Scalamobil filmy Aquatec). Przed zakupem radze
obejrzec kilka roznych chodzikow schodowych, bo wiekszosc z nich nie nadaje
sie do wielu polskich klatek, ja zanim wybralem swojego Scalamobila
testowalem (jako pasazer) piec roznych rozwiazan (od T39 po Scoiatollo) i
wbrew pozorom trzeba bylo duzej sily, zeby sprowadzic niepelnosprawnego, bo
ciezkie z nich kolubryny :) Dopiero Scalamobil (wazy 26 kg) mial rozsadne
wymiary i wage do typowej klatki 1,4 m. Niestety znam adres strony tylko
niemieckiego przedstawiciela, firmy Alber : http://www.ulrich-
alber.de/ProSca_e.htm , dystrybutorem w Polsce jest firma spod Lodzi, w
razie czego sluze adresem. Inne chodziki sprzedaja natomiast tu:
http://www.forpol.com.pl/oferta.htm .

pozdrawiam
RT

4. Data: 2002-01-23 21:28:58

Od: "Katarzyna G." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.

Pozdrawiam

Katarzyna Gorzawska

Użytkownik "Katarzyna G." <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Interesuje mnie również, czy do tego typu "gąsienic" jest możliwe
> dofinansowanie z PFRON-u. Czy ktoś się już z tym spotkał?

=powiększlnik dla niedowidzacych=
test
J.migowy
Zabezpieczenia
Zatrudnienie ON w jednostkach budżetowych i administracji.