Barszczyk czerwony HORTEXu

1. Data: 2004-06-18 10:21:52

Temat: Barszczyk czerwony HORTEXu
Od: "Baba Jagaa" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, mam takie pytanko. Od dluzszego czasu lezy mi w lodowce barszczyk
czerwony Hortexu. Poniewaz zaczyna mi przeszkadzac, bo zajmuje cenne
miejsce, zastanawiam sie co z nim mozna zrobic. Wiem, ze mozna go na
przyklad wypic jako sok na zimno lub podgrzac, dorzucajac pare przypraw.
Takie wersje spozytkowania widnieja na etykiecie. Ale byc moze mozna zrobic
z tego barszczu jakias taka bardziej konkretna zupe-barszcz, nadajaca sie do
zjedzenia na obiad, w sensie zapchania zaladka.
Jakby jakies ziemniaki do tego wrzucic, podtrzepac maka, smietana ? Myslicie
ze cos z tego wyjdzie ?
A moze ktos z Was mial taki barszczyk i cos ciekawego z niego wymyslil.

Pozdrawiam, Jagaa

1. Data: 2004-06-18 12:10:50

Temat: Re: Barszczyk czerwony HORTEXu
Od: "tadek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baba Jagaa" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
z niego, nie , ale do niego np: krokieciki z nadzieniem pasztetowym?
pzdr

---

1. Data: 2004-06-18 12:15:09

Od: "Platynka" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zjedzenia na obiad, w sensie zapchania zaladka.
> Jakby jakies ziemniaki do tego wrzucic, podtrzepac maka, smietana ? Myslicie

Wyjsc pewnie wyjdzie, tylko pamietaj, ze barszczu nie nalezy gotowac, bo straci
kolor. Wiec raczej dodanie wstepnie ugotowanych skladnikow i potem smietana.
Mozna dodac fasolke biala - ugotowana wczesniej, lub jajko lub ziemniaki (takze
tluczone+skwarki na wierzch), albo paszteciki. Pokombinuj.

Pozdrawiam

Platynka

1. Data: 2004-06-18 14:08:08

Od: "dwaka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłodnik : 2 szklanki jogurtu, lub po jednej śmietany i jogurtu (lepszy),
zmiksować z Hortexem, dodać ogórki w plastrach lub w kostkę ( 2 szt),
koperek - daję sporo ( pęczek )
jajka na twardo wg ilości konsumentów.
Schłodzić , szybko , tanio, smacznie ( bardzo).
pozdrawiam dwaKa

1. Data: 2004-06-18 20:53:16

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baba Jagaa" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> A moze ktos z Was mial taki barszczyk i cos ciekawego z niego wymyslil.

Dlaczego po tym barszczu miałam zgagę i bóle żołądka??? Czy tylko ja?
A po domowym w porząsiu :)

Iwona

1. Data: 2004-06-19 12:36:02

Od: "Aska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego po tym barszczu miałam zgagę i bóle żołądka??? Czy tylko ja?
> A po domowym w porząsiu :)
>
> Iwona

Nie tylko Ty. Barszczyk zawiera glutaminian sodu, jak i wiekszosc innych zup
w kartonach.

Joanna

1. Data: 2004-06-19 17:36:21

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie tylko Ty. Barszczyk zawiera glutaminian sodu, jak i wiekszosc innych
zup
> w kartonach.

Myślisz, że to on był przyczyną moich dolegliwości? Być może :(
Od ok. roku nie kupuję nic co zawiera glutaminin sodu (z innego powodu), nie
wpadłam na to, że to właśnie on może dawać u mnie takie objawy.

Iwona

1. Data: 2004-06-21 08:08:04

Od: "Aska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> wpadłam na to, że to właśnie on może dawać u mnie takie objawy.

Moje objawy po spozyciu tego syfu (glutaminianu sodu) sa jeszcze gorsze. Od
kilku lat unikam wszelkich produktow, ktore go zawieraja, dlatego tez
reakcje na niewielka nawet ilosc glutaminianu sa silne. Osoby, ktore na co
dzien jedza produkty z tym czyms, moga nie miec zadnych objawow zatrucia i
zazwyczaj nie maja (patrz - niedawny watek glutaminianowy).
Pozdrawiam bezglutaminianowo!
Joanna

1. Data: 2004-06-21 09:16:41

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osoby, ktore na co
> dzien jedza produkty z tym czyms, moga nie miec zadnych objawow zatrucia i
> zazwyczaj nie maja (patrz - niedawny watek glutaminianowy).

Co racja, to racja:) Ale może odezwać się po latach...

Pzdr.
Iwona

korpusy sałatkowe
ciasto z truskawkami