Przyprawy "Siedem skarbów"

1. Data: 2004-06-18 08:35:50

Temat: Przyprawy "Siedem skarbów"
Od: "maia" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś spotkał się może z chińską mieszanką przypraw o nazwie "Siedem
skarbów"? W jej skład wchodzą m.in. longan, jujuba, płatki piwonii, chiński
rumianek, kolcowój i ziarna pontalais (cokolwiek to ostatnie oznacza).
Wszystkie te nazwy są tłumaczone z francuskiego, więc bardzo możliwe, że
jest tu jakieś przekłamanie. Ale może ta mieszanka jest po prostu znana
jako "Siedem skarbów". Jeśli tak, to czy można ją kupić w Polsce?
Z góry dziękuję za pomoc
maia

1. Data: 2004-06-18 14:39:12

Temat: Re: Przyprawy "Siedem skarbów"
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

maia wrote:
> [...]
> więc bardzo możliwe, że jest tu jakieś przekłamanie. Ale może ta
> mieszanka jest po prostu znana jako "Siedem skarbów". Jeśli tak, to
===
A masz jakiś przepis, czy tylko tak teoretyzujesz?

waldek
===

1. Data: 2004-06-18 15:56:17

Temat: Re: Przyprawy
Od: "maia" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A masz jakiś przepis, czy tylko tak teoretyzujesz?

Mam przepis, ale to dużo nie pomoże, bo to przepis na herbatę parzoną z tymi
właśnie przyprawami.
maia

krótka rozprawa o małosolnych...
need help