Barszczyk + pasztecik z mieskiem

1. Data: 2003-03-12 14:10:48

Temat: Re: Barszczyk + pasztecik z mieskiem
Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze.
Odpowiem za jednym zamachem Tobie i AJI.
1. Zdaje się, że od niedawna czytacie tę grupę. Kiedyś była dyskusja na
temat zdrobnień i wynikało z niego, że wiele osób to razi i przyprawia o
ruchy poziome zębów, bynajmniej nie w celu przeżuwania.
2. Takie coś ;-) Oznacza przymróżenie oka - a to oznacza, że nie mówi/pisze
się całkiem serio.
3. Przepisy na barszcz i na na paszteciki (zdrobnienie jak najbardziej na
miejscu ;-P) można znaleźć w każdej książce typu "Kuchnia polska" i na
większości stron kulinarnych.

Obiecajcie mi, że wprowadzicie do swojej korespondencji troszkę pogody
ducha, a ja Wam obiecuję, że powstrzymam się od nic nie wnoszących
komentarzy i popisów swojego wątpliwego poczucia humoru.

Jeżeli poczułyście/liście się dotnięte/ci - przepraszam.

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-03-12 14:37:41

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kosela" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> A tak naprawdę to pod Waszym wpływem mnie też coraz bardziej to razi. :-(
>
> --

z ust mi to wyjales!!! Ja tez pod wplywem grupy uzywam o wiele mniej
zdrobnien niz kiedys!!! Ciekawe, czy to ze strachu przed zlinczowaniem
hihi...

pozdrawiam leniwie

wkn :)

1. Data: 2003-03-12 14:48:15

Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu nowy pierwszy dzien na grupie. I zrazu zlinczowany :(( Milo ale
tak bywa widac.

> się całkiem serio.
> 3. Przepisy na barszcz i na na paszteciki (zdrobnienie jak najbardziej na
> miejscu ;-P) można znaleźć w każdej książce typu "Kuchnia polska" i na
> większości stron kulinarnych.

Poprosze o jeden dokladny adres do miejsca gdzie takowy kompletny przepis
znajde. I koniecnzie pasztecik ma byc z mieskiem (inne nadzienie w gre nie
wchodzi)

> Obiecajcie mi, że wprowadzicie do swojej korespondencji troszkę pogody
> ducha, a ja Wam obiecuję, że powstrzymam się od nic nie wnoszących
> komentarzy i popisów swojego wątpliwego poczucia humoru.

bez komentarza

Pozdrawam
AJA

1. Data: 2003-03-12 15:26:50

Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapamietaj dwa, w zasadzie to to samo
> http://www.bytow.pl/kuchnia/index.htm
> http://kuchnia.verusinter.net

Dziekuje. Znalazlem co mi potrzeba przy okazji sciagnelem cala strone ..
ponad 6000 plikow :))

Pozdrawiam
AJA

1. Data: 2003-03-12 15:27:28

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AJA wrote:
> Jestem tu nowy pierwszy dzien na grupie. I zrazu zlinczowany :((
> Milo ale tak bywa widac.

Jeśli już, to był to lincz z uśmiechem. Jeśli nie dało się tego wyczuć to
przepraszam i więcej pogody ducha życzę.

> Poprosze o jeden dokladny adres do miejsca gdzie takowy kompletny
> przepis znajde. I koniecnzie pasztecik ma byc z mieskiem (inne
> nadzienie w gre nie wchodzi)

http://www.pruszkow.info.pl/kuch/paszt.html
http://www.kasol.com.pl/lskarby/pol/przepisy/pasztec
i.htm (drobiowe może
być?)
http://lordpinecha.republika.pl/kuchnia/pasztecikipo
f.html
http://www.kuchnia.com.pl/DiD/potrciapiecz.html#pasz
polfranc
http://www.flora.pl/cgi-bin/tabele/hierarchia.pl?naz
wa=Potrawy%20mi%EAsno-wa
rzywne&co=podkategoria
http://kuchnia.cavern.com.pl/ciasta.htm
http://www.infomix.home.pl/menaz/przepisy/ciasta/p.h
tm
http://www.kuchniaonline.pl/index.php?kuchnia=5&nr99
=73

Mam nadzieję, że znajdziesz to, czego szukasz.

Szkoda

1. Data: 2003-03-12 15:50:03

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:
> no to zrób nadzionek jak na pierożki albo uszeczka. Cebulkę drobno
> posiekaną podsmażyć, do tego mięsko zmielone, trochę solki i
> pieprzeczku. Można dodać papryczki ostrej.
>
> Waldeczek

ROTFLik ;-)))

1. Data: 2003-03-12 16:27:00

Temat: Re: Barszczyk hehehe
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kosela" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
ostrej.

> ROTFLik ;-)))

no to zem sie usmiala :))
Caluje nozki (moga byc zimne, pardon zimniutkie)

Doronia hehehehe

1. Data: 2003-03-12 17:33:22

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Mar 2003 15:10:48 +0100, "Piotr Kosela" <p...@w...pl>
wrote:

cut

>Obiecajcie mi, ?e wprowadzicie do swojej korespondencji troszk? pogody
>ducha, a ja Wam obiecuj?, ?e powstrzymam si? od nic nie wnosz?cych
>komentarzy i popisów swojego w?tpliwego poczucia humoru.

cut

To tylko ja sie zostane....????
;-<<<

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-03-13 07:30:18

Od: "Nea" <n...@p...com.beztego> szukaj wiadomości tego autora

> No dobrze.
> Odpowiem za jednym zamachem Tobie i AJI.
> 1. Zdaje się, że od niedawna czytacie tę grupę.

i tu sie bardzo mylisz :)

> Obiecajcie mi, że wprowadzicie do swojej korespondencji troszkę pogody
> ducha, a ja Wam obiecuję, że powstrzymam się od nic nie wnoszących
> komentarzy i popisów swojego wątpliwego poczucia humoru.

czasami ludzie maja pogode czasami nie ale sam musisz przyznac ze w
wiekszosci przypadkow to wogole strach
sie odezwac na usenecie z obawy przed reakcja innych

Pozdrawiam
chora Nea (z rzadka pojawiajaca sie ostatnio na grupie)

1. Data: 2003-03-13 08:02:17

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Art(Gruby) wrote:
> To tylko ja sie zostane....????