Bary tlenowe

1. Data: 2002-11-06 16:34:10

Temat: Bary tlenowe
Od: "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich

Wybieram się od jakiegoś czasu do jednego z barów tlenowych w Default City i
ciekawa jestem Waszych opinii, czy rzeczywiście taka kuracja dużo wnosi dla
zdrowia i urody, czy to kolejny "pic na wodę". Czy ktoś z Was może
korzystał???

Pozdrawiam

Gosiak

1. Data: 2002-11-07 09:05:41

Temat: Re: Bary tlenowe
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawa jestem Waszych opinii, czy rzeczywiście taka kuracja dużo wnosi dla
> zdrowia i urody, czy to kolejny "pic na wodę". Czy ktoś z Was może

wlasnie...a w krakowie jest do tego komora lodowa (czy jaskinia, jakos
tak). ktos byl? sprawdzil?

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-07 14:13:28

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości

City i

> wlasnie...a w krakowie jest do tego komora lodowa (czy jaskinia, jakos
> tak). ktos byl? sprawdzil?

Jaskinia lodowa w Karkowie kojarzy mi się tylko z lodziarnią na
Sławkowskiej, byłam - nie podoba mi się wystrój więc nie skorzystałam :))

Pozdarwiam, Aga

Fryzjer w Łodzi????
Puder sypki
chusteczki do demakijażu