Basiom...

1. Data: 2006-12-04 15:07:15

Temat: Basiom...
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

... naszym grupowym wszystkiego, wszystkiego najlepszego:)
Dużo radości, pięknych ogrodów i wiosny na codzień w życiu prywatnym:)

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

2. Data: 2006-12-04 15:28:51

Temat: Re: Basiom...
Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... naszym grupowym wszystkiego, wszystkiego najlepszego:)
> Dużo radości, pięknych ogrodów i wiosny na codzień w życiu prywatnym:)

I dużo miejsca na nowe roślinki :-).

Serdeczności, Maria

3. Data: 2006-12-04 15:39:02

Od: "ewa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg">
Użytkownik "Marta Góra" > >

> I dużo miejsca na nowe roślinki :-).

tu się podepnę:

wszystkiego najlepszego dla wszystkich Baś ;)

--
ewa

4. Data: 2006-12-04 15:55:41

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:
> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> I dużo miejsca na nowe roślinki :-).

Dziekuję :)))
Tego ostatniego to sobie sama zyczę. Niestety, całkowicie nierealne :/

Pozdrawiam z szuflandii
Baśka

5. Data: 2006-12-04 16:02:30

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:

> tu się podepnę:
>
> wszystkiego najlepszego dla wszystkich Baś ;)

I ja też się podepnę: zdrowia, szczęścia i wspaniałych ogrodów!

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2006-12-04 16:10:20

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał:

> I ja też się podepnę: zdrowia, szczęścia i wspaniałych ogrodów!

I ja się dołączę życząc prawdziwej zimy (dzisiaj: ani Barbary po lodzie, ani
po wodzie, więc jakie będzie Boże Narodzenie??), miejsca w ogrodzie,
ogromnej tabazy, unikalnych odmian oraz wszystkiego najlepszego :-)))
--
Jerzy Wierzchnicki

7. Data: 2006-12-04 16:31:07

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:el1hfg$cfu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> ani po wodzie, więc jakie będzie Boże Narodzenie??), miejsca w ogrodzie,
> ogromnej tabazy, unikalnych odmian oraz wszystkiego najlepszego :-)))
Przede wszystkim zdrowia życzę :-)
Reszty jak wyżej , no może jeszcze dodam .
Co by ogrody z gumy byly i dużo nowych roślin zmieściły :-)

Pozdrawiam TeresaR

8. Data: 2006-12-04 16:37:29

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> ... naszym grupowym wszystkiego, wszystkiego najlepszego:)
> Dużo radości, pięknych ogrodów i wiosny na codzień w życiu prywatnym:)
>
> Pozdrawiam,
> Marta
Wszystkich Basiom Wszystkiego Najlepszego, zwłaszcza tym które pomagają
innym np. ustalić co to za roślina.
Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

9. Data: 2006-12-04 16:53:02

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po wodzie, więc jakie będzie Boże Narodzenie??), miejsca w ogrodzie,
> ogromnej tabazy, unikalnych odmian oraz wszystkiego najlepszego :-)))

Dużo zdrowia, kufereczek stóweczek, wszystkiego naj :)

Pozdrawiam, Krystyna

10. Data: 2006-12-04 17:27:05

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> I ja też się podepnę: zdrowia, szczęścia i wspaniałych ogrodów!

No to i ja się podczepiam,
wszystkiego najlepszego.
pozdr. Jerzy

czy można jeszcze...