Bateria do zlewozmywaka - chrom czy satyna

1. Data: 2004-01-22 15:19:31

Temat: Bateria do zlewozmywaka - chrom czy satyna
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-)

Jaką Waszym zdaniem wybrać baterię do zlewozmywaka ? Tzn. chodzi
konkretnie o wykończenie powierzchni. W grę wchodzą chrom błyszczący i
chrom satynowy.

Mam wrażenie, że na wykończeniu satynowym nie będzie tak bardzo widać
zacieków z wody - nie mam ochoty bowiem wycierać do sucha baterii i
zlewozmywaka (zlewozmywak z tego powodu będzie miał dekor np. len) po
każdym użyciu.

Z góry dziękuję za uwagi.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-01-22 15:42:17

Temat: Re: Bateria do zlewozmywaka - chrom czy satyna
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał
w wiadomości news:400fe9ec@news.vogel.pl...
> [...] Mam wrażenie, że na wykończeniu satynowym nie będzie
> tak bardzo widać zacieków z wody [...]

Guzik prawda :) No, zależy, jaka woda, jeśli zacieki mają postać
cieniutkich brzeżków po wyschniętych kropelkach, to pewnie tak; u mnie
"zacieki" to po prostu grube białe plamy - z kranu leci kreda w płynie -
i na to już żadna satyna nie pomoże. A przetarcie baterii (na co dzień
wystarczy dłonią) przy zakręcaniu wody błyskawicznie wchodzi w krew -
Pawłow wielkim uczonym był ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-22 15:46:42

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.01.2004 16:42, Użytkownik Hanka Skwarczyńska napisał:

>u mnie "zacieki" to po prostu grube białe plamy -
> z kranu leci kreda w płynie -

U mnie nie jest tak źle. Tzn. woda raczej miękka dodatkowo mam założony
magnetyzer. Co sądzicie o skuteczności magnetyzerów - w archiwum
news://pl.misc.budowanie zdania są podzielone. Ja jestem zadowolony ale
może to efekt placebo ?

> i na to już żadna satyna nie pomoże. A przetarcie baterii (na co dzień
> wystarczy dłonią) przy zakręcaniu wody błyskawicznie wchodzi w krew -

> Pawłow wielkim uczonym był ;)
Tylko psów żal ;-) Ja lubię psy, chociaż... długo się gotują ;-) :-D

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-01-22 20:51:03

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jaką Waszym zdaniem wybrać baterię do zlewozmywaka ? Tzn. chodzi
> konkretnie o wykończenie powierzchni. W grę wchodzą chrom błyszczący i

mam w domu i taka i taka baterię więc moge obiektywnie. Zacieki widać na
obu - to fakt. Ale drugim i bezspornym faktem jest to, że na satynie one sa
o wiele mniej rzucające się w oczy.

J.

1. Data: 2004-01-23 00:52:00

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.01.2004 21:51, Użytkownik Jarek P. napisał :

Dzięki za odpowiedzi :) No to mam satynę :)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-01-24 09:04:12

Od: "Michal Kawecki" <k...@o...px> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:400ff04b@news.vogel.pl

> [...]
> założony magnetyzer. Co sądzicie o skuteczności magnetyzerów - w
> archiwum news://pl.misc.budowanie zdania są podzielone. Ja jestem

Witam.

Podzielone? ;-). Nie zauważyłem. Ostatnio temat ten przewijał się przy
okazji zbudowania działającego i _skutecznego_ magnetyzera przez jednego
z grupowiczów - tu jest link do opisu jego budowy i przeprowadzonych
testów: http://modeltronik.com/dom/magnetyzer/. Ja z kolei znalazłem
opis długotrwałych badań nad podobnej budowy magnetyzerami (jeśli chodzi
o ideę rozmieszczenia magnesów), przeprowadzonych w krakowskim
Instytucie Badań Jądrowych im. Henryka Niewodniczańskiego, które w pełni
potwierdziły skuteczność działania takiego urządzenia. Praca naukowa
opublikowana przez "Grupę Problemową Obróbki Wody Polem Magnetycznym"
http://www.ifj.edu.pl/pl/instyt/struktura.htm jest cytowana w wielu
źródłach zachodnich.
Gdzie tu więc miejsce na watpliwości? ;-)
--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/

1. Data: 2004-01-24 10:31:52

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.01.2004 10:04, Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> Podzielone? ;-). Nie zauważyłem.
No dobra... gdyby policzyć sztuki to pewnie więcej byłoby sceptyków ;-)

Mnie do zakupu i zamontowania magnetyzera namówił hydraulik (notabene
posiadający tytuł mgr inż. z zakresu bodaj instalacji), który to
montował m.in. magnetyzery na dopływach do wanien z hydromasażami na
jakimś rehabilitacyjnym oddziale szpitalnym - podobno
kończyło/rozwiązywało to problemy z zatykaniem dysz przez kamień.

Kupiłem wówczas magnetyzer wyprodukowanych w Stanach - bardzo silne
magnesy - magnetyzer wygląda mniej więcej tak

/\ - jedna połówka magnetyzera - dwa magnesy
O - rura
\/ - druga połówka magnetyzera - dwa magnesy

i jest założony przed wodomierzem w mieszkaniu.

> testów: http://modeltronik.com/dom/magnetyzer/.
Rzeczywiście opis wygląda na rzeczowy. Ja tego typu testów nie robiłem,
magnetyzer założyłem przed ostatecznym wprowadzeniem się do mieszkania -
choć pamiętam jak w czasie remontu zostawiłem w zlewie talerz na który
lekko kapała woda - powstała zaciek z kamienia i rdzy (blok stary niemal
pięćdziesięcioletni). Po wprowadzeniu taki rewelacji nie ma - co prawda
krany też straciły prawo do kapania ;-)

Dzięki za odzew i przesłane linki.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

[wroclaw] garbus "wyprzedaż w ikei"
szafy do zabudowy
Sofa Ektorp i Tomelilla
okap do wyciągu - skoro piszemy o okapach ;)
Okap