Bateria z termostatem Grohe 1000

1. Data: 2005-04-25 09:09:46

Temat: Bateria z termostatem Grohe 1000
Od: "Dry" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma takową baterię i czy mógłby opisac wrażenia z jej uzytkowania?
Mam jakąs badziewna baterię termostatyczną, która zupełnie nie trzyma
temperatury, a rodzina powiększyła sie o małe dziecko i musze jednak ją
wymienić. A może ktoś poleci coś innego?

2. Data: 2005-04-29 08:06:43

Temat: Re: Bateria z termostatem Grohe 1000
Od: "MirekM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dry" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> temperatury, a rodzina powiększyła sie o małe dziecko i musze jednak ją
> wymienić. A może ktoś poleci coś innego?

Baterie termostatyczne wymagaja stabilnego cisnienia wody. Sprawdz prosze
czy istalacja wodna jaka masz ma stabilne cisnienie. Z reguly tansze
instalacje oparte na pompach z jednym zbniornikem sie spelniaja tego warunku
(choc sa dobre i sprawdzone).

Jesli instalacja wodna nie podaje na wyjsciu stabilnego cisnienia to
kupowanie baterii termostatycznych mija sie z celem. Trzeba kupic normalny
polski mieszacz z Krakowa (maja bardzo ladne wzory)

piekarnik + inne sprzęty
ulga remontowo-budowlana
Haki do skrzynek balkonowych
plyta osb a terakota