Haki do skrzynek balkonowych

1. Data: 2005-04-25 06:48:16

Temat: Haki do skrzynek balkonowych
Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
udalo mi sie zakupic bardzo nietypowe skrzynki balkonowe (21x21x52).
Poszukuje teraz hakow do powieszenie tego wszystkiego. Haki najlepiej
stalowe lub inne - ale odporne na odksztalcenia. Moze ktos mi poradzi gdzie
moge takowe znalezc. Udzwig - okolo 25-30 kg.

2. Data: 2005-04-25 08:09:48

Temat: Re: Haki do skrzynek balkonowych
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamówić u ślusarza, który robi ogrodzenia kute. Wyjdzie po 3 zł sztuka, a
więc po tyle, co zwykłe haki w sklepie. Pomalować trzeba we własnym
zakresie. Jedyny problem, to namówienie ślusarza, żeby chciało mu się wygiąć
te kilka sztuk.
JAck

3. Data: 2005-04-25 15:34:42

Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> więc po tyle, co zwykłe haki w sklepie. Pomalować trzeba we własnym
> zakresie. Jedyny problem, to namówienie ślusarza, żeby chciało mu się

Pomysl dobry - musze sprobowac :)
Dziekuje za podpowiedz.

4. Data: 2005-04-26 07:55:12

Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek news:d4i8qk$9ks$1@nemesis.news.tpi.pl napisał (-a):

> [...]
> więc po tyle, co zwykłe haki w sklepie. Pomalować trzeba we własnym
> zakresie. Jedyny problem, to namówienie ślusarza, żeby chciało mu się

A co zrobic jak mam okragle porecze balkonu?
Jak zamocowac donice?
Srednica ok. 4-5 cm

--
Pozdrowienia,