Bateria z termostatem, a piec dwufunkcyjny

1. Data: 2006-12-26 12:20:09

Temat: Bateria z termostatem, a piec dwufunkcyjny
Od: "jarx" <j...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Google nie dalo mi jasnej odpowiedzi, wiec pytam tutaj. Mam piec
dwufunkcyjny i mam zamiar kupic baterie z termostatem. I pytanie: Czy taka
konfiguracja sie sprawdza? Chodzi mi glownie o pozbycie sie problemu
podnoszacej sie temperatury krotko po ustawieniu, i jak to zadziala w
momencie, kiedy w sasiednim kranie zostanie odkrecona woda (cisnienie spada
i temp tez) a po zakreceniu znowu sa problemu z recznym ustawieniem temp. I
jeszcze pytanko jak sie sprawdzaja tansze tego typu wynalazki.

Moze troche namieszalem ale chce wiedziec czy warto inwestowac.

--
Pozdr.
Jarx

2. Data: 2006-12-26 18:36:32

Temat: Re: Bateria z termostatem, a piec dwufunkcyjny
Od: Forr <f...@i...tozbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

jarx napisał(a):

> Moze troche namieszalem ale chce wiedziec czy warto inwestowac.

warto
mam taka pod prysznicem i skutecznie zapobiega poparzeniu przy
jednofunkcyjnym podgrzewaczu przeplywowym starego typu
po wlaczeniu przeplywu wody temp. przekracza zadana wartosc ale tylko o
troche i po chwili bateria koryguje ten stan
w baterii umywalkowej nie mam i tam jest ciagla walka za zimna/za goraca

na temat tanszych nie mam doswiadczen, moja grohe po 5 latach wciaz ok

pozdr

3. Data: 2006-12-26 21:30:22

Od: Konrad Urbański <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jarx wrote:
> Witam! Google nie dalo mi jasnej odpowiedzi, wiec pytam tutaj. Mam
> piec dwufunkcyjny i mam zamiar kupic baterie z termostatem. I
> pytanie: Czy taka konfiguracja sie sprawdza?
Mam baterię wannowo-prysznicową kfa, współpracuje to z piecem
2funkcyjnym. Jak na razie (niecały rok) to rewelacja. Koniec z falami
ciepło-zimno, piec może być nastawiany na niższą temperaturę a i tak na
końcówce nie mam wahań temperatury. Jedynie po zmianie nastawionej
temperatury w dół, przez chwilę leci zimniejsza woda ale zaraz jest już OK.

--
Konrad
Moja stroniczka:

AEG - Electrolux FAVORIT CONTROL Vi - warto?
Kupujac pralke uwazajcie
Jaki dobry sposób na KRETa? Czy odstraszacze z allegro pomogą?
Ulga budowlana zwrot VAT
szukam stron www z przebudowanymi domami