optymalne korzystanie z pieca C.O

1. Data: 2006-12-26 16:41:28

Temat: optymalne korzystanie z pieca C.O
Od: Pawel <sarzyk18{m@lpa]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam mam piec do C.O z firmy Zgoda Wieprz :
http://www.kubap.ovh.org/zgoda-wieprz/images/ksgw/pi
ec.jpg

Ale mam taki problem ze mam bardzo duzy komin 50x50cm i jest za duzy jak
sadze ciag kominowy.
W piecu sa tez otwory zwane "wlot powietrza wtornego" nieiwem co to jest...
Moze ktos ma podobny piec i wie jak optymalnie go wykorzystac.

Dodam ze nie mam sterownika elektr. tylko miarkownik ciagu (zastanawiam
sie czy warto kupic elektr - i jaki.
Jesli zaladujhe piec weglem na max to trzymie 60-70 stopni ok 7 godz to
norma??

Z gory dzieki za pomoc
pozdraiwam

i wesolych swiat oraz szczesliwego nowego roku