Baza pod podkład

1. Data: 2004-11-28 10:31:42

Temat: Baza pod podkład
Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jak w temacie- warto kupić, spełnia oczekiwania? Dokładnie chodzi mi o
rożswietlającą bazę pod podkład z najnowszego katalogu Avonu (1/2005) -
zdaję sobie sprawę, że to dopiero wchodzi do sprzedazy, ale może któras z
Was miała juz z tym do czynienia? Byłyście zadowolne? "Skóra wydaje się
doskonała, bez skazy, promieniejąca blaskiem" - ile w tym prawdy?

Magda

1. Data: 2004-11-28 12:31:48

Temat: Re: Baza pod podkład
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Was miała juz z tym do czynienia? Byłyście zadowolne? "Skóra wydaje się
> doskonała, bez skazy, promieniejąca blaskiem" - ile w tym prawdy?

co do avonu to bym w to nie wierzyla ,ja polecam baze Lauder LUB dIOR.
P.

1. Data: 2004-11-28 23:06:37

Od: "Iza" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Was miała juz z tym do czynienia? Byłyście zadowolne? "Skóra wydaje się
> doskonała, bez skazy, promieniejąca blaskiem" - ile w tym prawdy?

Nie wiem jak Avon, ja polecam bazę pod podkład firmy Sephora.

1. Data: 2004-11-29 07:29:34

Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak Avon, ja polecam bazę pod podkład firmy Sephora.
A jaka cena?

1. Data: 2004-11-30 16:07:05

Od: "Iza" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariolkka" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> A jaka cena?

Nie pamiętam dokładnie, ale coś około 50 zł.

Kosmetyczka - też głupawe pytanko
poszukiwana krawcowa w wawie
sephorowe perfumy??
sztuczne rzęsy - pytanie z gatunku durnych
[perfumy] Wielka prośba zwł. do Margarett :o)