Becikowe - dlaczego za zaświadczenie?

1. Data: 2011-10-12 20:08:42

Temat: Becikowe - dlaczego za zaświadczenie?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego becikowe mają dawać tylko
jeśli matka od 10tyg ciąży jest pod opieką ginekologa?

Dla mnie to wygląda tak, jakby totalitarne społeczeństwo
wymuszało szkodzenie dziecku jeszcze pszed jego urodzeniem.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

2. Data: 2011-10-13 05:49:26

Temat: Re: Becikowe - dlaczego za zaświadczenie?
Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In the darkest hour on Wed, 12 Oct 2011 22:08:42 +0200,
Stokrotka <o...@a...pl> screamed:
> Dlaczego becikowe mają dawać tylko
> jeśli matka od 10tyg ciąży jest pod opieką ginekologa?
>
> Dla mnie to wygląda tak, jakby totalitarne społeczeństwo
> wymuszało szkodzenie dziecku jeszcze pszed jego urodzeniem.

Badania naukowców lapońskich wykazały, że u matek niebędących
pod opieką ginekologa prawdopodobieństwo urodzenia dziecka
z dysbrainiortografią lawinowo rośnie. Pod opieką jeszcze /pszed/
jego urodzeniem.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
[ 07:47:18 user up 12954 days, 19:42, 1 user, load average: 0.98, 0.10, 0.35 ]

The Scottish verdict 'not proven' means 'guilty, but don't do it again'.

3. Data: 2011-10-13 18:34:56

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-12 22:08, niebożę Stokrotka wylazło do ludzi i marudzi:
> Dlaczego becikowe mają dawać tylko
> jeśli matka od 10tyg ciąży jest pod opieką ginekologa?
>
> Dla mnie to wygląda tak, jakby totalitarne społeczeństwo
> wymuszało szkodzenie dziecku jeszcze pszed jego urodzeniem.

W ogóle totalnym totalitaryzmem jest zmuszanie się do przyjęcia becikowego.

Qra

--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

4. Data: 2011-10-13 21:40:14

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-13 20:34, Qrczak pisze:

> W ogóle totalnym totalitaryzmem jest zmuszanie się do przyjęcia becikowego.

No ale za coś cza pempkowe (cytując Miszcza) urządzić.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

czym rozmiekczyc paznokcia
Ortokorekcja,soczewki nocne-ktoś stosował?
Women Looking Married Men Partner Here
czy bd pytani z bilogii ?
wstrzykiwanie leku tuz pod skore