czym rozmiekczyc paznokcia

1. Data: 2011-10-11 19:53:16

Temat: czym rozmiekczyc paznokcia
Od: "John Doe" <j...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Głupia w sumie i nietypowa sprawa. W wyniku małego biurowego wypadku
wbił mi się w paznokieć kawałek zszywki do papieru. Niestety mała
zagięta część utknęła pod paznokciem i nie mam jak tego wyjąć i trochę
naciska na opuszek. Co mnie teraz czeka, zrywanie paznokcia? Można jakoś
zmiękczyć pazura, nie wiem namaczając w occie czy w coli? W ten sposób
jakoś bym wydobył to żelazo.

2. Data: 2011-10-11 20:25:58

Temat: Re: czym rozmiekczyc paznokcia
Od: "kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "John Doe" napisał w wiadomości grup

> [...]
>część utknęła pod paznokciem i nie mam jak tego wyjąć i trochę naciska na

Jest preparat do rozmiękczania płytki paznokciowej, ale to nie ma sensu.
Mocz w arnice górskiej i rywanolu. Możesz tez moczyć w sodzie.A najlepiej
Jedz na pogot. niech ci to wyciągną, będzie bolało, ale prędzej doznasz
ulgi.
--
"Bdanaia na pweynm aneilgiksim uneriwstyecie
wyzakały, że nie ma znczeania, w jaikej kleojności

3. Data: 2011-10-12 07:53:47

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wyjdzie bez pomocy wtedy, gdy zrobi się otoczka ropna. Tyle, że boli :-
(
Zmiękczanie - tylko moczenie w roztworze mocno ciepłej wody z
dodatkiem szarego mydła. W przerwie - okłady z rivanolu, by wciąż był
mokry.

4. Data: 2011-10-12 09:03:45

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://esentia.pl/Scholl_Toenail_Softening_Solution_
Plyn_zapobiegajacy_wrastaniu_paznokci_p22475.htm

Ania

Ortokorekcja,soczewki nocne-ktoś stosował?
Women Looking Married Men Partner Here
czy bd pytani z bilogii ?
wstrzykiwanie leku tuz pod skore
herbata na oczy - co to daje?