wstrzykiwanie leku tuz pod skore

1. Data: 2011-10-09 18:20:20

Temat: wstrzykiwanie leku tuz pod skore
Od: create <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam,
poszukuje lekarza ktory przygotowalby lek wedlug wskazanego przepisu
(posiadam go) no i wstrzyknal go tuz pod skore (dotyczy lysienia). Moj
lekarz mieszka daleko i bardzo mecza mnie dojazdy. Gdy odwiedzilem
dermatologa z luxmed w wawie odeslala mnie precz:)

czy ktos moglby wskazac mi miejsce gdzie nie baliby sie tego dokonac?

pozdrawiam
create

2. Data: 2011-10-10 05:16:52

Temat: Re: wstrzykiwanie leku tuz pod skore
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dermatologa z luxmed w wawie odeslala mnie precz:)
>
> czy ktos moglby wskazac mi miejsce gdzie nie baliby sie tego dokonac?

Niestety nie znajdziesz takiego lekarza.
Podawanie czegokolwiek, co nie jest zatwierdzonym lekiem w Polsce jest
karalne, wiec nie dziw sie, ze nikt nie chce ukrecic bata na wlasny tylek...
I teraz zastanów sie, co by sie stalo z takim lekarzem, gdybys po podaniu
tej mieszanki zszedl.
Pozdrawiam !
WOJO

3. Data: 2011-10-10 06:20:35

Od: create <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Paź, 07:16, "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote:

> [...]
> I teraz zastanów sie, co by sie stalo z takim lekarzem, gdybys po podaniu

ehhh to mieszanka z zatwierdzonych substancji. no jakos mam lekarza
ktory to robi w gabinecie swoim.

create

herbata na oczy - co to daje?
Prosaki na ustach
drętwienie nóg --> badanie CT kręgosłupa --> operacja
Choroby fizyczne i psychiczne, uwidaczniają się w naszym piśmie. W artykule również - każda choroba ma swoisty zapach.
Odstające łopatki u 17 latka