Prosaki na ustach

1. Data: 2011-10-09 00:41:07

Temat: Prosaki na ustach
Od: Piotr <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam od pewnego czasu prosaki na górnej wardze (takie żółte kropki). :(
Wiem, że to nic strasznego, ale denerwuje mnie to, bo wygląda
nieestetycznie.
Czy są jakieś na to sposoby? Ponoć laser na to działa, ale czy na ustach
też? Czy znika to kiedyś samo czy raczej zostaje do końca życia?

Jak dbać w takim razie o usta żeby nie było jeszcze? Czy na zimę używać
szminki ochronnej czy raczej nie natłuszczać ust?

Pozdrawiam serdecznie
Piotr