Jak rozwijała by się ciąża w niższej grawitacji

1. Data: 2011-10-04 11:35:27

Temat: Jak rozwijała by się ciąża w niższej grawitacji
Od: L4SER <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Piszę książkę SF i szukam sensownych danych na temat rozwoju ludzkiego
organizmu (lub jakiegokolwiek innego) w innym niż ziemskie
środowisku.
Chodzi mi tu głównie o grawitację, 1/3 ziemskiej (Mars).

Jak mógł by się rozwijać płód, jak wyglądał by dorosły człowiek.
Wyższy? Niższy? Macie jakieś pomysły?

2. Data: 2011-10-04 13:28:54

Od: "kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L4SER" napisał w wiadomości grup
2000yqo.googlegroups.com...

>Witajcie.
>Piszę książkę SF i szukam ...

pl.rec.film
pl.sci.info.psychiatria.godz.przyjec.na.odzial.zamkn
iety

--
podpis

3. Data: 2011-10-04 14:21:32

Od: "picard" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L4SER" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
2000yqo.googlegroups.com...
> Witajcie.
>
> Piszę książkę SF i szukam sensownych danych na temat rozwoju ludzkiego

pl.sci.kosmos

picard

4. Data: 2011-10-04 18:39:26

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

L4SER napisał:

[...]

To tej Twojej książki już nie napisano?

http://scfi.pl/ksiazki/recenzje-ksiazki/mars-recenzj
a/

Pozdr.,

Koziołek
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

5. Data: 2011-10-04 18:58:24

Od: mokpl <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-04 20:39, Koziołek pisze:

> To tej Twojej książki już nie napisano?
>
> http://scfi.pl/ksiazki/recenzje-ksiazki/mars-recenzj
a/

:)

Vertical był niezły (tego autora).

6. Data: 2011-10-08 15:32:24

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

mokpl napisał:
> :)
>
> Vertical był niezły (tego autora).

Czytałem wszystkie trzy "dorosłe" jego książki - fakycznie vertical niezły -
IMHO najlepszy. Ale Mars i Kameleon też mi się podobały.

Pozdr.,

Koziołek
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Związek tarczycy z widzeniem, link
antybiotyk i osłonka
Czy akcja ratwnicza po katastrofie smoleńskiej przebiegała normalnie ?.
napuchnięte ręce pod wpływem wody
Alergia przy ustach? Krótko.