antybiotyk i osłonka

1. Data: 2011-09-27 12:22:57

Temat: antybiotyk i osłonka
Od: "Anka" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie brałam nigdy tego "świnstwa" więc mam pytanie dot. osłonki po
antybiotyku. Zapalenie ucha, coś z gardłem i lekarz dał mi CIPHIN500 i
trilac. Jak to należy brać, trilac od razu po anybiotyku? Dzisiaj na wszelki
wypadek wzięłam 2 godziny później... Zdrowia życzę! :)

2. Data: 2011-09-27 14:05:59

Temat: Re: antybiotyk i osłonka
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-27 14:22, Anka pisze:

> [...]
> trilac. Jak to należy brać, trilac od razu po anybiotyku? Dzisiaj na
> wszelki wypadek wzięłam 2 godziny później... Zdrowia życzę! :)

W miarę możliwości jak najdalej od antybiotyku, nie jednocześnie, bo
antybiotyk wytłucze i osłonę. Np. do obiadu, jeśli antybiotyk zażywasz
rano i wieczorem.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Czy akcja ratwnicza po katastrofie smoleńskiej przebiegała normalnie ?.
napuchnięte ręce pod wpływem wody
Alergia przy ustach? Krótko.
Zinnat a alkohol
rak esicy/odbytnicy