Biala markiza?

1. Data: 2003-08-03 19:55:42

Temat: Biala markiza?
Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)
czy ktos moze slyszal o czyms takim? Podano mi to wczoraj jako czesc deseru
(wraz z ciastem czekoladowym, sorbetem, sosem owowcowym, jagodami , amilnami
i jezynami) i musze sie przyznac ze jestem zaintrygowana :) na pewno zawiera
to wanilie i ma kosystencje wazeliny i nie bardzo sie rozpuszcza. Jest
slodkie ale nie nachalnie. Pycha po prostu rozplywa sie w ustachach. Jesli
ktos slyszal,zna, wie bede wdzieczna...

iska
ps. Orginalna nazwa duznak to hvid marquise jesli to moze pomoc....

1. Data: 2003-08-06 00:56:14

Temat: Re: Biala markiza?
Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"iska" <i...@n...stofanet.pl> wrote in message
.
> [...]
> to wanilie i ma kosystencje wazeliny i nie bardzo sie rozpuszcza. Jest
> slodkie ale nie nachalnie. Pycha po prostu rozplywa sie w ustachach. Jesli

Oje, naprawde nikt nie zna?? :( Bardzo, bardzo, bardzo to uriocza czesc
deseru byla. Bardzo wykwintna. Szkoda :((
No to sprobuje uderzyc do restauracji....

> ps. Orginalna nazwa duznak to hvid marquise jesli to moze pomoc....
Przepraszam, mialo byc dunska....

iska

Cannelloni
Jak sie robi najleprze ciasto na pizze...?
kasza gryczana
Stare przedwojenne przepisy - zupy z kurek
LISTA TYCH, CO NIE ODESZLI