Jak sie robi najleprze ciasto na pizze...?

1. Data: 2003-08-03 17:14:00

Temat: Jak sie robi najleprze ciasto na pizze...?
Od: "Pawłoszczak" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos zna na te z telepizzy bo bardzo mi smakuje.I na sos do
posmarowania spodu pizzy

1. Data: 2003-08-03 17:44:23

Temat: Re: Jak sie robi najleprze ciasto na pizze...?
Od: "niktosia" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawłoszczak" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
> Moze ktos zna na te z telepizzy bo bardzo mi smakuje.I na sos do
> posmarowania spodu pizzy

Najlepsze sie robi tak: Wlaczasz komputer wpisujesz www.google.com .. ciasto
pizaa telepizza i juz masz :) Jesli zrobisz, pochwal siektore najlepsze :)

Autor:Herbatka (b...@d...com.pl)
Temat:Re: Ciasto do pizzy
Original Format
Grupy dyskusyjne:pl.rec.kuchnia
Data:2001-07-26 11:00:06 PST

Witaj O.D. - nie zdziw sie, jesli nikt nie odpowie na Twoje pytanie - pada
ono tutaj srednio raz na tydzien i grupa wyczerpala juz swoje poklady
entuzjazmu dla tego tematu ;-) (choc byc moze sie myle i ktos posluzy Ci
rada). Na wszelki wypadek jednak przesylam gotowca z linkami do archiwum
grupy:

Sprawdzone przepisy na ciasto znajdziesz w archiwum pod adresami:
http://www.kuchnia.3miasto.pl/6588.htm
http://www.kuchnia.3miasto.pl/2649.htm
http://www.kuchnia.3miasto.pl/2867.htm
http://www.kuchnia.3miasto.pl/3089.htm
http://www.kuchnia.3miasto.pl/3090.htm
http://www.kuchnia.3miasto.pl/4270.htm
oraz kolejne przepisy - tym razem na ciasto + dodatki znajdziesz na liscie:
http://www.kuchnia.3miasto.pl/all_p.htm

Jesli chcesz sie dowiedziec czegos wiecej i masz troche czasu , przestudiuj
nastepujace watki:
Ciasto do pizzy ???
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.kuchnia&tid=2173938&aid
=7841257

Pizza: ciasto włoskie/Pizza Hut/Telepizza
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.kuchnia&tid=1662863&aid
=5918913

przepis na dobrą Pizzę?
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.kuchnia&tid=1620916&aid
=5726520

Pizza
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.kuchnia&tid=1806118&aid
=6447684

watek w ktorym pada istotna porada uzywania do wypieku pizzy cegiel
szamotowych - polecam !!!
piec do pizzy w domu
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.kuchnia&tid=2036214&aid
=7314694

jesli lubisz dywagacje kulinarno-filozoficzne polecam watek:
Typy maki
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.kuchnia&aid=8081091

To tyle - zycze milej lektury
Herbatka

Pozdrawiam Dorotka

kasza gryczana
Stare przedwojenne przepisy - zupy z kurek
LISTA TYCH, CO NIE ODESZLI
Białe wino
pesto - co zamiast piniowych?