Bialoleka-Srodmiescie

1. Data: 2006-11-20 12:47:27

Temat: Bialoleka-Srodmiescie
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zeszly wtorek pokonalem moim Invacare Storm3 Euro trase z ul
Czarnocinskiej na Wilcza w ciagu 5 godzin

Leszek

2. Data: 2006-11-20 15:26:52

Temat: Re: Bialoleka-Srodmiescie
Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-11-2006 o 13:47:27 LECH DUBROWSKI <3...@3...com.pl> napisał(a):

> W zeszly wtorek pokonalem moim Invacare Storm3 Euro trase z ul
> Czarnocinskiej na Wilcza w ciagu 5 godzin

Wdzę, że mamy tego samego dostawcę wózków!

Muszę powiedzieć, ze to niezła wycieczka! Gratulacje - ja bym się bał, czy
się akumulator nie rozładuje...

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
Każdy człowiek, jeśli chce uzyskać jakiś dochód, musi umówić się z innym
człowiekiem, tzn. albo coś mu sprzedać, albo wyświadczyć mu jakąś
przysługę. Jedynym wyjątkiem są bandyci i funkcjonariusze publiczni,
którzy swoje dochody zwyczajnie wymuszają siłą.

3. Data: 2006-11-21 05:45:51

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Adam Pietrasiewicz"
> Wdzę, że mamy tego samego dostawcę wózków!

Tak, to bardzo mili ludzie i bardzo szybko zalatwiaja sprawy.

> Muszę powiedzieć, ze to niezła wycieczka! Gratulacje - ja bym się bał, czy
> się akumulator nie rozładuje...

Rzeczywiscie w temperaturze okolo +10 po dluzszej jezdzie napiecie siada,
ale po chwili postoju z wylaczonym napedem wraca do normy. Wracalem przez
most slasko-dabrowski on jest chyba najlepiej dostosowany dla osob na
wozkach bo nie ma na nim zadnych kraweznikow. Ostatni, ktory mi sie trafil
na Pradze byl kolo wejscia do ZOO.

Leszek

4. Data: 2006-11-21 19:03:35

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-11-2006 o 06:45:51 LECH DUBROWSKI <3...@3...com.pl> napisał(a):

> Wracalem przez
> most slasko-dabrowski on jest chyba najlepiej dostosowany dla osob na
> wozkach bo nie ma na nim zadnych kraweznikow.

Czy da się wjechać na górę tą windą na Pl. Zamkowym z mostu?

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
Życie jest piękne, jeśli się prawidłowo dobierze środki antydepresyjne

5. Data: 2006-11-22 09:05:42

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz"
> Czy da się wjechać na górę tą windą na Pl. Zamkowym z mostu?

Tak, jest pan ktory pomaga do niej wsiasc i wysiasc. Wychodzi sie z niej na
ul. Senatorska i tam troche pobladzilem bo zamiast pojsc w lewo do Miodowej
i Krakowskiego Przedmiescia poszedlem w prawo i znalazlem sie kolo pomnika
Nike.

Leszek

6. Data: 2006-11-22 19:27:53

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-11-2006 o 10:05:42 LECH DUBROWSKI <3...@3...com.pl> napisał(a):

> Tak, jest pan ktory pomaga do niej wsiasc i wysiasc.

O! To super!

A czy ona jest duża, ta winda? to znaczy bardziej na długoś niż na
szerokość mnie to interesuje...

7. Data: 2006-11-23 05:01:45

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O! To super!

Tez bylem zaskoczony, ze ktos pomyslal o ludziach na wozkach, bo juz
myslalem, ze bede musial wracac na Prage i jechac do mostu Swietokrzyskiego.

> A czy ona jest duża, ta winda? to znaczy bardziej na długoś niż na
> szerokość mnie to interesuje...

Winda jest prostokatna tzn. wiecej w glab niz na szerokosc. Moj wozek, ktory
ma ok 120 cm dlugogosci i 63 cm szerokosci zmiescil sie w niej bez klopotu.

Leszek

8. Data: 2006-11-23 06:09:22

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-11-2006 o 06:01:45 LECH DUBROWSKI <3...@3...com.pl> napisał(a):

> Winda jest prostokatna tzn. wiecej w glab niz na szerokosc. Moj wozek,
> ktory
> ma ok 120 cm dlugogosci i 63 cm szerokosci zmiescil sie w niej bez
> klopotu.

Fajowo!

To znaczy, że mogę sobie jeździć do pracy moim rowerkiem!

Dziękuję za tę informację! Jest dla mnie niezwykle cenna!

9. Data: 2006-11-24 05:21:14

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajowo!
> To znaczy, że mogę sobie jeździć do pracy moim rowerkiem!
> Dziękuję za tę informację! Jest dla mnie niezwykle cenna!

Ciesze sie, ze moj "test" komus sie przyda

Leszek :)

> --
> Pozdrawiam
> Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
> Życie jest piękne, jeśli się prawidłowo dobierze środki antydepresyjne

cd. sprawy pomocy dla kregosłupowców
Moje wyniki
Co myślicie o nowej reklamie ubezpieczeń ING?
POMÓŻCIE GABRYSI - NIEWIELE BRAKUJE !!!
TVP3