Biały nalot na języku ( foto)

11. Data: 2005-07-28 22:51:47

Temat: Re: Biały nalot na języku ( foto)
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jezor czyscisz, oprocz szorowania zebow??

jęzor czyszcze rano i wieczorem ale to za bardzo nie pomaga:(

12. Data: 2005-08-01 16:01:40

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cześć, mam 21 lat, zęby i język myje 3 razy dziennie, zęby mam wszystkie zdrowe
> / mój problem polega na tym, że praktycznie cały czas mam biały nalot na języku
> ( od paru lat)/ najgorzej jest rano gdy się budze - wtedy mam język biały na
> całej długości, nieprzyjemny zapach w jamie ustnej, obrzydliwy smak, biały śluz
> na wargach /
> Jak to leczyć ? co to za choroba ? do jakiego lekarza się wybrać ?
>
> oto mój język ----- > http://img269.imageshack.us/my.php?image=j281zyk3bl.
jpg

codziennie mam biały język i taki kwaśny smak w ustach ( z tego właśnie języka),
mycie języka specjalną szczotka nie pomaga:(, już mnie to powoli wkurza:(

dlaczego nie chcecie mi pomóć ? :(
co mam zrobić z tym fantem ?

Nietypowy ból głowy
bolące jajniki