Nietypowy ból głowy

1. Data: 2005-07-27 09:21:21

Temat: Nietypowy ból głowy
Od: " Tomek" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam od kilku dni bardzo niepokojące bóle głowy. Wygląda to tak, że generalnie
delikatnie boli mnie glowa lekko - cały czas - a dodatkowo raz na
kilkadziesiąt minut przez ułamek sekundy w jednym miejscu (na górze głowy
jakieś 8-10cm nad prawym uchem) czuję ogromny ból/nacisk/ukłucie - uczucie
jest mniej więcej takie jakby wbito mi w mózg na ułamek sekundy długą grubą
igłę. Ból ogromny i z "zaskoczenia" - więc powoduje wstrząs całym ciałem.

Na początku myślałem że mnie zawiało - ponieważ bolało mnie też lekko ucho.
Teraz jeszcze próbuję sobie to tłumaczyć tym, że z prawej strony wyżyna mi się
"ósemka" - jednak jestem coraz bardziej zaniepokojony.

Dodam, że jestem młody - mam 22 lata. I co roku w okresie jesienno-zimowym mam
kilkutygodniowe niestety nie uniknione migreny "oczne" - czyli uciążliwe
ciągłe bóle głowy w okolicach prawego oka (nigdy nie wysłano mnie z tym na
tomograf - jedyne co lekarz mi poradził to "przetrwać" bo niektórzy tak mają).

Teraz nie bylem u lekarza - jednak w tym tygodniu raczej nie będę miał
możliwości. Proszę więc o poradę.

Z góry dziękuję.
Tomek

2. Data: 2005-07-31 12:57:13

Temat: Re: Nietypowy ból głowy
Od: Karol <a...@m...int.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krótko i na temat - won mi do lekarza. Robić tomografię... Natychmiast !!

Jak na moje oko i po drobnych konsultacjach jest to tętniak.
Ale nie tak hop siup. Nie określa się tego ot tak sobie. Może to być również
migrena - ale z takimi objawami się nie spotkałem.

Jako dorosły człowiek spróbuj przypomnieć sobie czy nie zostałeś uderzony
kiedyś w to miejsce, czy nie odczuwałeś wcześniej podobnych bóli o bardzo
słabym natężeniu, lekko pulsujących.

Napewno nie jest to przewianie - to objawia się na zębach, często siódemka,
ósemka - nigdy odwrotnie. Czasem od zębów może boleć ucho, może dojść nawet
do zapalenia, ale nie takich bóli jakie opisujesz.

Proponuję wykonać badania, już nie podstawowe tylko starać się o tomografię,
bo tu nie ma żartów.
Może to być krwiak lub tętniak.....
--
[:][taki].[jeden].[na].[końcu].[kabla][:]
[alpin19][@][mandrake].[int].[pl]

3. Data: 2005-07-31 12:58:22

Od: Karol <a...@m...int.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłbym zapomniał:
- nie masuj i nie uciskaj tego miejsca. Lekarza który mówi ci że migreny są
niegroźne olej i poszukaj innego....

--
[:][taki].[jeden].[na].[końcu].[kabla][:]
[alpin19][@][mandrake].[int].[pl]

bolące jajniki
srebro koloidalne a trądzik
gdzie kupię mifeprex ?
bol glowy
Potrafię strzelić ze wszystkich kręgów kręgosłupa - czy to szkodliwe?