bolące jajniki

1. Data: 2005-07-27 08:13:08

Temat: bolące jajniki
Od: "E." <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od jakiegoś czasu strasznie bolą mnie jajniki (okresowo i nie jest to ból ciągły
przez cały czas tylko jakby miewam bardzo bolesne skurcze).
Podczas ostatniej miesiączki tak mnie bolało, że mdlałam ale w końcu jakieś
tabletki rozkurczowe pomogły. Byłam u ginekologa i stwierdził zapalenie
przydatków. Wzięłam antybiotyk KEFLEX ale wczoraj (po ok. 10 dniach odkąd
skończyłam antybiotyk) i dzisiaj znowu czuję ból jajników (w szególności lewy
ale to chyba nie gra większej roli). I teraz nie wiem czy bóle sa dlatego, że to
moje dni jajeczkowania czy znowu cos jest nietak :-(
Trochę się tym martwię a wizytę o gin mam dopiero w poniedziałek.
Może powinnam zrobić jakieś dodatkowe badania? Jeśli tak to proszę doradźcie
jakie - będe wdzięczna za wszelkie odpowiedzi

Pozdrawiam
E.

2. Data: 2005-07-27 11:40:15

Temat: Re: bolące jajniki
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może powinnam zrobić jakieś dodatkowe badania? Jeśli tak to proszę
> doradźcie
> jakie - będe wdzięczna za wszelkie odpowiedzi

A byłas na usg przydatków? Może to cysta?

Pozdrawiam
Dominika

3. Data: 2005-07-27 14:45:52

Od: "E." <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam robione USG ostatnim razem kiedy to gin przepisał mi KEFLEX.
Możliwe, że wtedy nic nie pokazało USG i powinno sie go powtórzyć?

E.

4. Data: 2005-07-28 13:24:37

Od: "Guśka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze moje pytanie wyda sie nie adekwatne do pytanie. Czy masz problemy z
zalatwianiem sie ? zaparcia? wzdecia?

5. Data: 2005-07-28 13:48:04

Od: "E." <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze moje pytanie wyda sie nie adekwatne do pytanie. Czy masz problemy z
> zalatwianiem sie ? zaparcia? wzdecia?

Witaj!
nic takiego nie zauważyłam!
pozdrawiam
E.

6. Data: 2005-07-29 22:00:05

Od: "rude" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie powtórz USG to może być np. torbiel. Zazwyczaj sam znika, jesli
nie to mozna to leczyć farmakologicznie. Do czasu wyjesnienia sprawy nie
powinnas uprawiac sportu, cwiczyc - wykonywać gwałtownych ruchów. Ważne
pytanie czy ból nasila sie podczas chodzenia, wstawania ??

srebro koloidalne a trądzik
gdzie kupię mifeprex ?
bol glowy
Potrafię strzelić ze wszystkich kręgów kręgosłupa - czy to szkodliwe?
Onkologia kliniczna - specjalizacja