Biały nalot na ziemi w doniczce...??

1. Data: 2005-04-27 08:33:33

Temat: Biały nalot na ziemi w doniczce...??
Od: "pawelf" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;

prawie we wszystkich doniczkach, ziemia ma białawy nalot, jak sie z bliska
przyjrzeć widać cos w rodzaju pajeczynki,pleśni, dodam, że ma to niemiły
zapach, dwa tygodnie temu przesadzaliśmy kwiaty, wiec ziemia jest nowa.
A co gorsze ........kwiaty padają od tego!!

Co to jest??

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Paweł

2. Data: 2005-04-27 13:28:45

Temat: Re: Biały nalot na ziemi w doniczce...??
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelf" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zapach, dwa tygodnie temu przesadzaliśmy kwiaty, wiec ziemia jest nowa.
> A co gorsze ........kwiaty padają od tego!!

No bo to, co kupiliście, to nie ziemia, tylko mniej lub bardziej
uszlachetniony torf...proponuję nabyć środek grzybobójczy Previcur, wykonać
odpowiedni roztwór i tym podlać rośliny. Ze dwa razy z parodniowym odstępem.
Mam nadzieję, że dałeś drenaż na dno doniczek i że nie sadziłeś w tę
"ziemię" jakichś antykwasolubów.

Pozdrawiam, Basia.

kto ma dobre winorosle
Krzew pod czeresnie