Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.

11. Data: 2010-12-17 13:40:46

Temat: Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

> cienka dzianina na skórze

Hehe... może być i cienka dzianina ;-)

12. Data: 2010-12-17 19:23:31

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"4CX250" <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>mieście, jakieś puby zaliczam i nadziwić się nie mogę gdy widzę jak ulicą idzie
>sobie dziewczę ubrane w jakąś dosłownie haleczkę zwiewną jakby dopiero co z
>łóżka wyskoczyła. Jej skóra normalnie biała zrobiła się na tym zimnie czerwona
>ale dziewczę rozpalone wewnątrz że hej. Widząc mój strach w oczach uśmiechnęła
>się do mnie i wyrazem twarzy zdawała się oznajmić "ale dziś lampę mamy".
>Idąc dalej jakaś grupka chłopaków, każdy w podkoszulku i z rękami w kieszeniach
>w pośpiechu zmierzają do pobliskiego pubu aby się rozsiąść przy zimnym piwku

W pewien sposob rozumiem takich ludzi.
Sam jestem zimnolubny. Wychowalem sie w prywatnym domu
zle ocielonym, gdzie przy duzych mrozach temp. spadala nad ranem
w kuchni do 10st.C. A ja wstawalem i tylko w podkoszulku robilem sobie
kanapki przed szkola :) A dzis przy 25 stopniach w mieszkaniu jest mi zle i sie poce,
za to kurtki nie zapinam dopoki temperatura nie spadnie ponizej 0 stopni.
Jakies 20 stopniowe mrozy to dla mnie smiech na sali. Czapka? Dopiero ponizej -25.
Przeziebiam sie raz na 2,3 lata. Za to meecze sie w gorace lata.

13. Data: 2010-12-18 00:18:29

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale Wy pogieci jesteście ;)
Nie wiem kiedy sie poci, ale przy 24rech jest jej chłodno :)
I goła po mieszkaniu nie łazi :)
--
Krzysiek

14. Data: 2010-12-18 00:27:20

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> Ale Wy pogieci jesteście ;)
> Nie wiem kiedy sie poci, ale przy 24rech jest jej chłodno :)
> I goła po mieszkaniu nie łazi :)

Podgrzej do 26 i opowiadaj

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

15. Data: 2010-12-18 05:34:00

Od: robertr <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak byłem pierwszy raz w Hameryce to moje pierwsze wrażenie - dzieci
do roku bez czapek. Ogólnie silny dość chłodny wiatr - okolice San
Francisco. Moja córka miała koło roku i bardzo dobrze wiedziałem od
wszystkich teściowych jak ważna jest gruba czapka - zapalenie ucha.
Pozdr

16. Data: 2010-12-19 19:34:53

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.12.2010 07:24, Jan Werbinski pisze:
> http://www.powerswitch.org.uk/forum/viewtopic.php?t=
16835
> "Utrzymuję temperaturę 14st C, ubierając odzież termoaktywną i wełnę."

Pomijając kaleką gramatykę - co chcesz przekazać?

17. Data: 2010-12-19 21:59:43

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4d0e5e87$1@news.home.net.pl...
16835

> Pomijając kaleką gramatykę - co chcesz przekazać?

Tobie nic. Spadaj. Idź spać. Nara.

18. Data: 2010-12-20 08:13:05

Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przeziebiam sie raz na 2,3 lata. Za to meecze sie w gorace lata.

Uważaj na reumatyzm na starość...

19. Data: 2010-12-20 09:29:20

Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.12.2010 22:59, Jan Werbinski pisze:
> w wiadomości news:4d0e5e87$1@news.home.net.pl...
16835

> Tobie nic. Spadaj. Idź spać. Nara.

No tak, jak zwykle piszesz dużo i bez sensu.

20. Data: 2010-12-20 11:44:44

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobnie:

Burmistrzowie włoskich miast prowadzą batalię na rzecz obniżenia
temperatury ogrzewania w domach. Argumentują, że temperatura powyżej 18
stopni Celsjusza szkodzi zdrowiu i środowisku.

Rozporządzeniami burmistrzowie regulują w swych miastach i
miejscowościach zasady ogrzewania. I tak na przykład we Florencji
zarządzono, że temperatura w domach nie może przekraczać 18 stopni
Celsjusza, a w biurach - 17 stopni.

W Prato ogrzewanie można włączać na 10 godzin dziennie, a temperatura
nie może przekraczać 19 stopni. Tyle też może być w urzędach w Udine,
gdzie kontrolerzy z magistratu mają sprawdzać, czy przepisy te są
przestrzegane. W wielu miastach Sycylii obowiązuje zakaz włączania
ogrzewania w nocy, ale jest on masowo łamany.

Obrońcy ochrony środowiska gorąco popierają wszystkie tego typu
inicjatywy i apelują o następne, by - jak mówią - walczyć ze zjawiskiem
"domów i urzędów rozgrzanych jak piece" i w ten sposób ograniczyć emisję
szkodliwych substancji.

Największym problemem są, jak się zauważa, budynki użyteczności
publicznej, ogrzewane beztrosko do granic możliwości. To tam dochodzi do
największego marnotrawstwa. Do akcji włączyli się lekarze, którzy
przestrzegają przed skutkami zanieczyszczenia powietrza w okresie
grzewczym i przebywania w zbyt rozgrzanych pomieszczeniach. Podkreślają,
że temperatura w domach powinna sięgać najwyżej 18-19 stopni Celsjusza.

Temperatura powyżej 24 stopni, ostrzegają lekarze, sprzyja rozwijaniu
się astmy oskrzelowej i infekcji, zwłaszcza u dzieci.

Wśród rad, jakie można znaleźć na łamach włoskich gazet, jest to, by
ubierać się w domu "na cebulkę" oraz by wyłączać ogrzewanie w nocy albo
obniżyć wtedy temperaturę do 16 stopni Celsjusza.

Dmucha z wentylacji grawitacyjnej
Metalizowany ABS - renowacja
Kablówka & TV SAT , co wybrać
Cheap Wholesale UGG boots UGG shoes Timberland shoes<http://www.24hour- buy.com/> <free shipping paypal payment>