Kablówka & TV SAT , co wybrać

1. Data: 2010-12-16 15:48:03

Temat: Kablówka & TV SAT , co wybrać
Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w mieście [ w bloku ] przez wiele lat byłem klientem i
sponsorem kablówki [ Vectra ] ostatnio ten operator podnosi na potęgę
Abonament [ teraz 69 zł za pełny pakiet platynowy ] w TVK Vectra tez
jest możliwość podłączenia drugiego telewizora [ 100 zł dodatkowy
dekoder + 10 zł miesięcznie dopłata do Abonamentu, i myślę żeby z niej
zrezygnować i przejść do Cyfrowego Polsatu + multiroom, co waszym
zdaniem bardziej się opłaca,

2. Data: 2010-12-16 16:55:51

Temat: Re: Kablówka & TV SAT , co wybrać
Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10-12-16 16:48, Gupik pisze:
> Mieszkam w mieście [ w bloku ] przez wiele lat byłem klientem i
> sponsorem kablówki [ Vectra ] ostatnio ten operator podnosi na potęgę
> Abonament [ teraz 69 zł za pełny pakiet platynowy ] w TVK Vectra tez

69zl za najwiekszy pakiet to jest duzo? Zobacz sobie ile kosztuja
pakiety w platformach cyfrowych to odechce ci sie zmian.

3. Data: 2010-12-16 19:40:10

Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-16 16:48, Gupik pisze:
> [...]
> dekoder + 10 zł miesięcznie dopłata do Abonamentu, i myślę żeby z niej
> zrezygnować i przejść do Cyfrowego Polsatu + multiroom, co waszym

Człwoieku a skąd ktoś ma wiedzieć co się Tobie opłaca ? co lubisz, co
chcesz mieć w pakiecie, sprawdź, porównaj oferty i wybierz, nie bądź
dizeckiem

4. Data: 2010-12-17 07:57:17

Od: "abo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zrezygnować i przejść do Cyfrowego Polsatu + multiroom, co waszym
> zdaniem bardziej się opłaca,

Widzę, że dla Ciebie bez znaczenia jest oferta i programy które oglądasz.
Liczy sie dla Ciebie (podobnie jak dla większości) liczba kanałów, więc
myśle ze najlepsza dla Ciebie będzie oferta TV sat, bo tam może być w
najtańszym pakiecie wiele set programów. Załóżmy, że będziesz odbierał
łącznie 1000 programów za powiedzmy 100 zł, czyli wychodzi Ci 10 gr za
kanał. W kablówce dostaniesz max 100 kanałów za 60 zł czyli wychodzi 60 gr
za kanał. Czyli w sensie ekonomicznym TV sat jest lepszy. Może lepiej weż do
ręki oferty dostarczycieli telewixzji i na każdej z nich pozaznaczaj kanały
które są napewno interesujące DLA CIEBIE, potem podziel liczbę kanałów przez
kwotę do zapłaty i już prawie będziesz wiedział.

5. Data: 2010-12-17 10:09:23

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gupik napisał(a):
> [...]
> dekoder + 10 zł miesięcznie dopłata do Abonamentu, i myślę żeby z niej
> zrezygnować i przejść do Cyfrowego Polsatu + multiroom, co waszym
Nie znasz ofert Vectry i innych podobnych i płaczesz.

U mnie Vectra w pakiecie jest za 89,89,- brutto
DTV - Abonament Platynowy - 50 pln
INT - Abonament Osiem Mb - 39,89
Jest to dobra oferta, i nie wiem gdzie znajdziesz lepszą.
I sobie chwalę jak na razie.
http://www.vectra.pl/pdf/suplement_do%20oferty_promo
cyjnej.pdf
Mój koleś kiedyś pół roku pałował sie z Cyfrowym Polsatem, taka miał
kaszane (techniczną i cenową) Może w innych rejonach jest lepiej.
--
Krzysiek

Cheap Wholesale UGG boots UGG shoes Timberland shoes<http://www.24hour- buy.com/> <free shipping paypal payment>
Cichy czajnik - solved! Istnieje! :)
Obluzowany zawias drzwi od piwnicy
Jaki filtr nakranowy? Aquaphor, Aquafilter? Czy filtr dzbankowy?
Wykończenie ściany cegłą