Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.

1. Data: 2010-12-17 06:24:04

Temat: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

http://www.powerswitch.org.uk/forum/viewtopic.php?t=
16835
"Utrzymuję temperaturę 14st C, ubierając odzież termoaktywną i wełnę."
"Wogóle nie grzeję w domu, za wyjątkiem piecyka na drewno... ostatniej zimy
czułem się dobrze z temperaturą 12,5 C"
"Nigdy nie włączam ogrzewania, dopóki temperatura nie spadnie do -8"
"Ogrzewanie gazowe jest ustawione na 18 st C. Działa 12-14 godzin dziennie i
utrzymuje temperaturę w zakresie 18-20C"
"Moje mieszkanie ma 7-8 stopni w nieogrzewanych pomieszczeniach, 16 w
pokoju, 11-14 w kuchni."
"Nasz pokój z kuchenką węglową ma 18 C. Pokój w którym jestem ma 15, a nasza
sypialnia tylko 12 C. Korytarz około 13. ... Nasz dom jest duży - 5
sypialni." :-)))) ROTFL
"Przebudowujemy dom i kiedy skończymy temperatura nie spadnie poniżej 16C,
nawet bez ogrzewania... ...będziemy utrzymywać 18 może 19 stopni"
"Nasza kuchnia ma około 10 porankami, co jest zaskakująco zimno. Zapalamy
kuchnię na drewno kilka razy na wekend, kiedy jest porządnie zimno (-18 na
zewnątrz)."

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2010-12-17 07:15:43

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message

A Angielki nawet na mrozie chodzą z gołymi pępkami...

3. Data: 2010-12-17 08:02:20

Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

> A Angielki nawet na mrozie chodzą z gołymi pępkami...

Dokładnie.
Mieszkałem kiedyś przez moment w Londynie i zimą w parku spacerowałem z żoną
w ciepłych kurtkach przy chyba -5st. a obok przebiagała laska w koszulce na
ramiączka i krótkich spodenkach, co zresztą nie było jakąś rzadkością ;-)

Pół biedy jak dorosły ale widziałem dzieci, małe... rok, półtora... które
ubrane były w jakieś sweterki tylko, bez czapek i z zimna głowy miały aż
fioletowe :-(

To się nazywa "zimny chów"!

4. Data: 2010-12-17 08:25:16

Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ubrane były w jakieś sweterki tylko, bez czapek i z zimna głowy miały aż

Jak to gdzies bylo ze skalą temperatur...

+15 stopni- mieszkancy Miami zakladaja czapki
-10 stopni-rosjanie zakladaja podkoszulki
-15 stopni-rosjanie zamykaja okna w lazience
-40 stopni- adwokaci chowaja rece do kieszeni.....

Przemek

5. Data: 2010-12-17 08:38:25

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> wrote in message

> [...]
> -10 stopni-rosjanie zakladaja podkoszulki
> -15 stopni-rosjanie zamykaja okna w lazience
> -40 stopni- adwokaci chowaja rece do kieszeni.....

+40 - twoje rebusy nadal noszą myce...

6. Data: 2010-12-17 09:51:15

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek napisał(a):
> +15 stopni- mieszkancy Miami zakladaja czapki
> -10 stopni-rosjanie zakladaja podkoszulki
> -15 stopni-rosjanie zamykaja okna w lazience
> -40 stopni- adwokaci chowaja rece do kieszeni.....
Moja kumpela odpala piec gazowy gdy temp. w mieszkaniu spada poniżej
24 st :D
--
Krzysiek

7. Data: 2010-12-17 10:37:31

Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moja kumpela odpala piec gazowy gdy temp. w mieszkaniu spada poniżej 24 st
> :D

Widać lubi nago chodzić po mieszkaniu ;-)

8. Data: 2010-12-17 11:21:01

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"quent" <x...@x...com> wrote in message

> Widać lubi nago chodzić po mieszkaniu ;-)

Pewnie tak pracuje...

9. Data: 2010-12-17 12:46:46

Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bywam w Birmingham na targach raz do roku w maju. Przez okno hotelu widzę że
słoneczko w końcu wyszło więc postanawiam wyjść na spacer. Po wyjściu z hotelu
zonk bo trzeba wracać po ciepłą kurtkę taka zimnica. Spaceruję ja sobie po
mieście, jakieś puby zaliczam i nadziwić się nie mogę gdy widzę jak ulicą idzie
sobie dziewczę ubrane w jakąś dosłownie haleczkę zwiewną jakby dopiero co z
łóżka wyskoczyła. Jej skóra normalnie biała zrobiła się na tym zimnie czerwona
ale dziewczę rozpalone wewnątrz że hej. Widząc mój strach w oczach uśmiechnęła
się do mnie i wyrazem twarzy zdawała się oznajmić "ale dziś lampę mamy".
Idąc dalej jakaś grupka chłopaków, każdy w podkoszulku i z rękami w kieszeniach
w pośpiechu zmierzają do pobliskiego pubu aby się rozsiąść przy zimnym piwku
przed TV gdyż akurat jest mecz.

Marek

10. Data: 2010-12-17 13:33:51

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik quent napisał:

> Widać lubi nago chodzić po mieszkaniu ;-)

Nago? Przy +24???

Nigdy, w tej temperaturze cienka dzianina na skórze służy temu żeby
zwiększyć powierzchnię parowania, inaczej pot paskudnie między półdupki
wpływa!

--
Darek

Dmucha z wentylacji grawitacyjnej