Biedne palestynskie dzieci, jak mi ich zal! Zaraz sie poplacze...

1. Data: 2009-01-29 15:26:23

Temat: Biedne palestynskie dzieci, jak mi ich zal! Zaraz sie poplacze...
Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dedykuje tego linka Duchowi i innym slepym, a wlasciwie zaslepionym
kretynom, ktorzy nie potrafia obiektywnie spojrzec na swiat, co nie
raz juz tutaj udowadniali, prezentujac swoje uwstecznienie i atrofie
mozgu.

http://www.truthtube.tv/play.php?vid=522

Biedne dziecko!

Bluzgacz

2. Data: 2009-01-29 18:23:28

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 16:26, Bluzgacz <b...@g...com> wrote:
> [...]
> kretynom, ktorzy nie potrafia obiektywnie spojrzec na swiat, co nie
> raz juz tutaj udowadniali, prezentujac swoje uwstecznienie i atrofie

Afgańskie - gościu po prawej stronie ma charakterystyczne pasztuńskie
nakrycie głowy.

Pozdrawiam
Flyer

3. Data: 2009-01-30 01:33:36

Od: "Bluzgacz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@g...pl napisał(a):

> Afga=F1skie - go=B6ciu po prawej stronie ma charakterystyczne pasztu=F1skie
> nakrycie g=B3owy.

No ok, moze i masz racje.
Ale model wychowania ten sam, wzorce podobne, poruszanie pewnych kwestii dot.
zachowania, religii itp praktycznie identyczne.
Moje niedopatrzenie. Gdybym byl hardy, to optowalbym za tym, ze to mieszkaniec
terenow Lewantu, argumentowalbym na sile, ale to bez sensu.
Podobienstwa jednak sa i to spore.

4. Data: 2009-01-30 08:31:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mógłbyś bezmózgi chujku zdecydować się na wpis jakiegoś
stałego adresu email?

Z góry dziękuję.
A teraz możesz sp*ać w podskokach.

--