Żart z imprezki II

1. Data: 2009-01-29 18:35:32

Temat: Żart z imprezki II
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieta w windzie zostaje napadnięta przez mężczyznę w kominiarce. Zamiast
rabunku - facet żąda, aby mu... Hmmm.
Po wszystkim zdejmuje kominiarkę i kobiecie ukazuje się twarz... jej
osobistego męża!
Mąż mówi: "No, widzisz. Dało się? Dało się???"

PS. Ale to już żart z samego końca imprezki :-D

2. Data: 2009-01-29 18:53:59

Temat: Re: Żart z imprezki II
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osobistego męża!
> Mąż mówi: "No, widzisz. Dało się? Dało się???"
>
> PS. Ale to już żart z samego końca imprezki :-D

Niezle, dwa dni imprezowania w srodku tygodnia.

3. Data: 2009-01-29 19:49:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> osobistego męża!
> Mąż mówi: "No, widzisz. Dało się? Dało się???"
>
> PS. Ale to już żart z samego końca imprezki :-D

Musiałaś być nieźle wcięta, skoro dopiero teraz sobie o nim
przypomniałaś. ;)

Ewa

4. Data: 2009-01-29 19:57:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 19:53:59 +0100, Ghost napisał(a):

> Niezle, dwa dni imprezowania w srodku tygodnia.

Czemu w środku??? - to było w piątek, na jednej i tej samej, ale w środku
tygodnia tez nam się zdarza - nikt z naszego towarzystwa nie pracuje "na
posadzie"...

5. Data: 2009-01-29 19:59:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 20:57:07 +0100, Ikselka napisał(a):

> Czemu w środku??? - to było w piątek,

Upss, w sobote. mam czasem kłopoty z uporządkowaniem przeszłych imprez w
czasie. W piatek mieliśmy kulig :-D

6. Data: 2009-01-29 20:04:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 20:49:13 +0100, medea napisał(a):

> Musiałaś być nieźle wcięta, skoro dopiero teraz sobie o nim
> przypomniałaś. ;)
>
> Ewa

Zaczyna mi się ich coraz więcej przypominac...
:-D

7. Data: 2009-01-29 20:06:30

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 21:04, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Zaczyna mi się ich coraz więcej przypominac...
> :-D

W tatarze Ci napisałem.

8. Data: 2009-01-29 20:18:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 12:06:30 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> W tatarze Ci napisałem.

Czytalam - o książce o wędlinach?
Dobrze, żeś tam przerwał te "mojeboje", bo juz wychodziłam z siebie i
stawałam obok parę razy ;-)

9. Data: 2009-01-29 21:40:09

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 21:18, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Czytalam - o książce o wędlinach?
> Dobrze, żeś tam przerwał te "mojeboje", bo juz wychodziłam z siebie i
> stawałam obok parę razy ;-)- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Czytałem, że to przez mnie...

10. Data: 2009-01-29 21:48:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 13:40:09 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Czytałem, że to przez mnie...

GDZIE czytałeś? - tam mnie wkurza ktoś, kto przeczy historii.

Biedne palestynskie dzieci, jak mi ich zal! Zaraz sie poplacze...
Turystyka w Palestynie
OBIADEK PARZYBRODA Z OMASTA...
ale uzbrojenie!
a ty zabierz mu wszystko co jego...