Bieganie Zima???

1. Data: 2003-11-02 19:02:16

Temat: Bieganie Zima???
Od: "manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko jak nalezy sie ubierac do biegania zima??
Dawno juz nie biegalem zima ale pamietam ze zawsze po bieganiu bolalo mnie
gardlo mimo iz oddychalem przez nos. Z gory dziekuje za wszelkie informacje
POZDRAWIAM

2. Data: 2003-11-05 20:51:54

Temat: Re: Bieganie Zima???
Od: proto <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

manio wrote:
> Mam pytanko jak nalezy sie ubierac do biegania zima??
> Dawno juz nie biegalem zima ale pamietam ze zawsze po bieganiu bolalo mnie
> gardlo mimo iz oddychalem przez nos. Z gory dziekuje za wszelkie informacje

Nie za cieplo , paradoksalnie w zimie biegaczowi czesciej grozi
przegrzanie niz przeziebienie . Leginsy biegowe , bielizna oddychajaca
bluza lub/i kurtka z materialu przeciwwietrznego . To wszystko .
Nie nalazy tez zapomniec o czapce i rekawiczkach , z tych miejsc
uciaka najwiecej ciepla ..

Zima na ogol biega sie dluzej , za to wolniej , wiec nie ma wielkich
problemow z gardlem , bo oddychanie i wentylacje mozna kontrolowac
- reszta to juz sprawa indywidualna organizmu .

Mozna dodatkowo stosowac suplemacje mikroelementami i witamina C
- coby bardziej uodpornic organizm w trudnych chwilach

Wiecej informacji na temat ubioru znajdziesz tutaj:

http://www.bieganie.pl/sprzet/index.html

pozdrawiam,

Proto

Zapytanie
Kilka pytań do diety Atkinsa...
Pytanie o DO (coś nie chce się wysłać)
Co mam jeść? / Utrata tkanki tłuszczowej.
zawartość tłuszczu w organiźmie...