BigBrother raz jeszcze

From: "Ula Idzikowska" <u...@p...rubikon.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: BigBrother raz jeszcze
Date: Fri, 30 Mar 2001 11:08:27 +0200

Wlasciwie nie wiem, czy w ogole powinnam wypowiadac sie na ten temat, skoro
sama w domu nie mam telewizora. Widzialam BB raz [jeden] u znajomych, zanim
zobaczylam mialam podejscie sceptyczne i tylko sie utwierdzilam, ze to
chlam. Ale chodzi mi o taka rzecz - mam wrazenie, ze ludzie bioracy w tym
udzial [pisze to na podstawie jednorazowej obserwacji, wnioski moga byc
niesluszne] byli specjalnie wybierani tak, by ich IQ nie przekraczalo 80,
zeby widzowie mogli sie dowartosciowac ["matko, ale jelenie", "rany, jaki
kretyn" itp]. Z drugiej strony - moze tylko tacy ludzie sie zglaszali na
eliminacje?

Z trzeciej strony - jestem, w zwiazku z brakiem telewizora, wyrzutkiem
spolecznym, bo nie jestem w temacie! Zycie i rozmowy tocza sie wokol BB, a
ja nie wiem o co chodzi!

Co za diabel w tym siedzi, ze tak ludziom pasuje...?

--
Ula Idzikowska
u...@s...psych.uw.edu.pl