Biolog, pseudolekarz ;-)

1. Data: 2002-02-12 18:36:45

Temat: Biolog, pseudolekarz ;-)
Od: "Kate" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry wszystkim obecnym :-)
Jak w tytule, z tej strony monitora biolog pasjonat 26 lat, niespełniony
lekarz (ale może jesze nie jest za późno, 6 lat temu okoliczności osobiste
zadecydowały inaczej), po stażu w SANEPIDzie usilnie poszukuje pracy w
zawodzie związanym z branżą medyczną, miejsce zamieszkania nie stanowi
bariery (niech żyje wolność i dyspozycyjność). Ideałem byłaby labolatoryjna,
naukowa (Instytut Hematologii w Warszawie ostatnio nieomal zatonął w morzu
aplikacji, profesor ma naprawdę trudny orzech do zgryzienia- współczuję ale
szanse adekwatne do gier losowych), lecz ze względu na pasję branża ma tutaj
priorytetowe znaczenie.
Będę nieopisanie wdzięczna za wszelkiego rodzaju informacje, propozycje,
oferty, sugestie dotyczące mojego statusu i dalszych perspektyw zawodowych
grupowe, mailowe s...@p...onet.pl lub GG 2247105, AYW
Z góry dziękuję
KateS