Bioparox - ostatni dobry lek.

1. Data: 2013-03-22 21:36:42

Temat: Bioparox - ostatni dobry lek.
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bioparox - wyciągał mnie z najgorszych stadiów chorób jakie mnie spotkały -
choć prawie nie choruję i nie oszędzam się ani trochę, czasem się doigrałam.
Aplikowałam go dopiero gdy było już niepokojąco krytycznie (nie biorę leków
praktycznie żadnych,chyba ze 'na zejściu'). Działał nie do wiary
fantastycznie.
Wiadomo - wycofany.
Z żalem i sentymentem wspominam go po tegorocznej grypie (w rzeczy samej
miałam zapas i się nim doleczyłam jak mnie wirus-mutant zaczął zwalczać
://).

Wie ktoś co dokładnie zawierał? nie wygląda mi jakby działał tylko na objawy
(choć równiez rewelacyjnie poprawiał wiele natychmiast - przyjamiej w
zakresie gdzie się zdołał dostać).

:/
pozdrowienia w świecie zaprogramowanych chorób.

2. Data: 2013-03-22 22:10:31

Temat: Re: Bioparox - ostatni dobry lek.
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-22 22:36, yapann pisze:
> Bioparox -
Fusafuginum
Do niedawna był do kupienia w Czechach (BEZ recepty), ale ponoć i u nich
już też nie ma.
Jacek

3. Data: 2013-03-22 23:28:52

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fusafuginum

tiaaaa ale co to jest -
na necie czytałam że antybiotyk, jendak mi lekarz medycyny wyjasnił że nie
antybiotyk..

Nie sądzę żeby któś mógł wiedzieć tak naprawdę, ale pytam na wypadek jeśli
bym się szczęśliwie myliła.

4. Data: 2013-03-23 11:29:45

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ilekarze.pl/leki/B/bioparox/

http://pl.wikipedia.org/wiki/Fusafungina

Ania

5. Data: 2013-03-24 08:20:53

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-23 00:28, yapann pisze:

> tiaaaa ale co to jest -
> na necie czytałam że antybiotyk, jendak mi lekarz medycyny wyjasnił że
> nie antybiotyk..

Dla jednych czosnek to antybiotyk, dla innych nie. Wszystko zależy od
punktu widzenia i od tego, kto płaci za badania ;-)
Jak dla mnie był to świetny lek i chętnie bym skopał tyłek łapówkarzowi,
który go wycofał zmuszając do zakupu czegoś innego niekoniecznie
lepszego i z pewnością droższego.
Jacek

6. Data: 2014-01-05 12:28:42

Od: Jan Drawski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bioparox - wyciągał mnie z najgorszych stadiów chorób jakie mnie
> spotkały

Nie tylko Ciebie.

> Działał nie do wiary
> fantastycznie.

Zgadza się tak jak i kilka innych skutecznych leków, które także zostały
wycofane. Wiele lat temu trafiłem na lek w tabletkach, który
natychmiastowo leczył lub neutralizował wszystkie objawy przeziębienia.
Niestety też został wycofany.
Lekiem, który mi pomógł (tak mi się wydaje) a o którym się mówiło, że
jest nieskuteczny jest Groprinosin, mam nadzieję, że nie pomyliłem
nazwy, dawno nie brałem. On nie leczy a wspomaga system immunologiczny.
Mam tylko nadzieję, że nie zabronią stosować czosnku podczas choroby
oczywiście ze względu na jego małą skuteczność ;)

> Wie ktoś co dokładnie zawierał? nie wygląda mi jakby działał tylko na
> objawy (choć równiez rewelacyjnie poprawiał wiele natychmiast -
> przyjamiej w zakresie gdzie się zdołał dostać).

Jak chcesz sprawdzić co zawierał to go kup ;)
Wpisz w Google "Bioparox apteka Czechy".
Ja chyba kupowałem tu (najbardziej znana apteka):
http://www.docsimon.pl/towar/bioparox-spray-10ml-400
dawek
ale niestety trafiłem na sztukę której smak przypominał przeterminowany
preparat, taki bardziej gorzki czy coś w tym rodzaju mimo że termin
przydatności był jeszcze daleki.
Tu jeszcze jest:
http://www.czeska-apteka.pl/bioparox-aerosol

Niestety na przesyłkę czekałem parę dni, w czasie choroby może to mieć
znaczenie, dlatego warto się zaopatrzyć wcześniej.

Plusem zlikwidowania go u nas jest to, że nie trzeba iść do lekarza aby
móc go kupić. Oczywiście wizytę u lekarza od jakiegoś czasu zawsze
polecam. Gdyby u nas dalej był na receptę to w tych aptekach chyba nie
mogli byśmy go kupić.

Jan Drawski

Usuwanie zębów ósemek - pytanko
Czasowa utrata smaku po alkoholu
makijaz permanentny
gatunek ludzki coraz mniej inteligentny, czy winny jest fluor?
nerwica?