Biopsja tarczycy.

11. Data: 2006-02-15 13:35:38

Temat: Re: Biopsja tarczycy.
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Feb 2006, Sadia wrote:

> Nie, nie jest bolesne. Ale wydaje mi się, że każdy taki przypadek jest jakby
> odosobniony. Co innego, gdy ktoś ma podobną wielkość guzków w wieku 50 lat a
> co innego w wieku 20.
> Przejżę jednak, jeszcze dokładniej archiwum.,

biopsje sie robi cienka igla wiec znieczulanie nie ma sensu
bo do znieczulenia trzeba byloby wbic dokladnie taka sama igle
a temat byl faktycznie 1000x walkowany i przegladnij archiwum

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

12. Data: 2006-02-15 13:39:33

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Feb 2006, terrr wrote:

> z Ciebie musi być niezły babsztyl... zawsze jesteś taka twarda jak w tym całym
topicu?
> nie chciałbym sie z Toba spotkać na żywo...

w biopsjach cienkoiglowych a o takiej mysle nie robi sie znieczulenia
poniewaz srednica igly wkluwanej w celu znieczulenia jest taka sama
jak iglu biopsyjnej a caly zabieg biopsju trwa kilkanascie sekund.
Wiec po co najpierw wkluwac igle z ksylokaina a potem robic to
samo druga igla?

P.

13. Data: 2006-02-15 15:33:11

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

EW <e...@g...pl> napisał(a):

> A ty JoP nie zaśmiecaj grupy złośliwymi komentarzami.

Zmuś mnie.

--
JoP

14. Data: 2006-02-15 15:36:44

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> napisał(a):

> w biopsjach cienkoiglowych a o takiej mysle nie robi sie znieczulenia
> poniewaz srednica igly wkluwanej w celu znieczulenia jest taka sama
> jak iglu biopsyjnej a caly zabieg biopsju trwa kilkanascie sekund.

Uzupełniająco dodam, że najbardziej nieprzyjemny nie jest wcale ból
spowodowany ukłuciem, a taki jakby ucisk związany z przesuwaniem igły, na co
żadne znieczulenie nie pomoże.

--
JoP

15. Data: 2006-02-15 15:38:06

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

terrr <t...@w...pl> napisał(a):

> z Ciebie musi by=E6 niez=B3y babsztyl... zawsze jeste=B6 taka twarda jak =
> w tym ca=B3ym topicu?

Na newsach? Zawsze. Google.

> nie chcia=B3bym sie z Toba spotka=E6 na =BFywo...

Na żywo jestem miła, sympatyczna i urocza.

--
JoP

za duzo sliny w ustach - o co tu lata ?
gazy po posilku