Dziwne zgrubienie pod skórą

1. Data: 2006-02-13 23:17:19

Temat: Dziwne zgrubienie pod skórą
Od: "news.tkdami.net" <tet[tu-wpisz-litere-a]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wewnętrznej stronie prawej nogi (ok 10 cm pod "złączeniem nóg" :))
zauważyłem zgrubienie pod skórą. Przy naciskaniu jest ono bolesne. Wydaje
się że utworzyła się pod skórą " kulka" o średnicu ok 2 cm. Skóra nogi w tym
miejscu jest ciemniejsza (bordowa). Czy ktoś się orientuje co to może być?
Pozdrawiam Mariusz

2. Data: 2006-02-14 06:44:02

Temat: Re: Dziwne zgrubienie pod skórą
Od: "CrazyIvan" <d...@w...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym
> miejscu jest ciemniejsza (bordowa). Czy ktoś się orientuje co to może być?

czyrak

3. Data: 2006-02-14 14:24:28

Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tkdami.net" <tet[tu-wpisz-litere-a]@wp.pl> napisał w
wiadomości news:dsr41v$ih5$1@dami.com.pl...
czyrak, smarować maścią ichtiolową, w aptece bez recepty.

Ewa

4. Data: 2006-02-14 20:30:53

Od: "news.tkdami.net" <tet[tu-wpisz-litere-a]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym miejscu jest ciemniejsza (bordowa). Czy ktoś się orientuje co to może

Dziękuję!!!

torbiel w kolanie i rozne diagnozy
leczenie reumatyzmu
Ośrodki rechabilitacyjne dla dzieci