Ośrodki rechabilitacyjne dla dzieci

1. Data: 2006-02-13 19:18:27

Temat: Ośrodki rechabilitacyjne dla dzieci
Od: spryt <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję ośrodka rechabilitacyjnego neurologicznego dla dziecka w wieku
dwóch lat w województwie wielkopolskim lub przylegającym
Dziękuję

Lucyna Śpigiel

2. Data: 2006-02-14 10:37:55

Temat: Re: Ośrodki rechabilitacyjne dla dzieci
Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spryt" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję ośrodka rechabilitacyjnego neurologicznego dla dziecka w wieku
> dwóch lat w województwie wielkopolskim lub przylegającym
> Dziękuję

W moim mieście rodzinnym tj. w Wągrowcu jest fajny ośrodek - przyjeżdzają
tam ludzie w różnym wieku - dzieci ale również starsze osoby na wózkach
(nierzadko z Niemiec) Wiem na pewno że mają tam konie i prowadzą terapię
przy ich udziale, ale co jeszcze to musiałabyś się już sama dowiedzieć.
Ośrodek nazywa się Welspin, mieści się w pięknej scenerii - praktycznie w
lesie, kilkadziesiąt metrów od jeziora, miasto położone ok 55 km od Poznania
i tyle samo od Piły. Jeśli chcesz to postaram się o nr telefonu, jeżeli
będziesz chciała to odezwij się na priv.
Pozdrawiam

Iza

3. Data: 2006-02-26 13:23:06

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i tyle samo od Piły. Jeśli chcesz to postaram się o nr telefonu, jeżeli
> będziesz chciała to odezwij się na priv.

witam serdecznie
z tego co przeczytałam to poszukuje pani ośrodków rehabilitacyjnych w
województwie wielkopolskim, moge polecic pani ośrodek znjadujacy sie w złotowie
Zabajka 2 . To bardzo ładny ośrodek znajdujacy sie na jeziorem gdzie jest cisz
spokój. Dzieciaki odpoczywaja i jednoczesnie dużo pracuja. posiadaja tam
dogoterapię, terapie ręki z elementami Peto, kinezyterapie, hipoterapie,
odbywaja sie także ćwiczenia w wodzie, terapia zajeciowa, terapie Giger MD
masaż Siatsu.
Jeżeli jest pani zainteresowana informacjami na temat tego ośrodka to prosze
sie zastanowić i dać znać.

wszczepienie by-passów
Somatyzacja - jak sobie poradzic?
Powiekszanie piersi