torbiel w kolanie i rozne diagnozy

1. Data: 2006-02-13 23:10:51

Temat: torbiel w kolanie i rozne diagnozy
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wysylam na prosbe kolezanki, ktora posrednio ma dostep
do usenetu...

Moim problemem jest torbiel w kolanie. Jest ona wewnątrz,
a nie pod kolanem. Boli przy niemal każdym wysiłku. Mój
ortopeda (przychodniany) twierdzi jednak, że badanie USG może
pokazywać zafałszowany wynik i twierdzi, że kolano może boleć przez
chrząstkę. Problem mam od kilku miesięcy. Lekarz zapisał mi
fizykoterapię, ale ta zaczyna się dopiero w połowie marca...

Teraz pytania:

1. Czy USG może pokazywać coś, czego nie ma?
2. Jak poradziliście sobie ze swoim torbielowym problemem
3. Usuwać, czy nie usuwać? (drugi lekarz zalecil usuniecie,
o tym ponizej)

Piszę również po to, a może przede wszystkim, by zapytać Was
o namiary na lekarza w Warszawie - ortopedę, który ma umowę z
NFZ-tem (i wizyta u niego będzie tańsza niż u prywatnego, bądź
bezpłatna). Pytam dlatego, ze rozmawialam juz z lekarzem, ktory
od razu stwierdzil, ze powinnam byc operowana. Jednak byl to
ortopeda przyjmujacy prywatnie, wiec nie mogl mi dac skierowania
do szpitala na zabieg. Moj ortopeda (z przychodni) odmawia
dania takiego skierowania

Btw. czy prywatny ortopeda, bez umowy z NFZ, może wypisać
skierowanie do szpitala na zabieg usunięcia torbieli?

Z gory dziekuje za wszelkie rady

pozdrawiam,

Sylwia

2. Data: 2006-02-21 15:15:26

Temat: Re: torbiel w kolanie i rozne diagnozy
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Btw. czy prywatny ortopeda, bez umowy z NFZ, może wypisać
> skierowanie do szpitala na zabieg usunięcia torbieli?

niejasno piszesz.opisz moze to usg,bedzie prosciej.
kazdy lekarz moze dac skierowanie do szpitala

leczenie reumatyzmu
Ośrodki rechabilitacyjne dla dzieci
wszczepienie by-passów
Somatyzacja - jak sobie poradzic?