Biorytmy

1. Data: 2004-02-10 07:50:51

Temat: Biorytmy
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wyż intelektualny -to widać? ;)

A tak na serio -jak z poprawnością naukową biorytmów?
Jakoś balansuję w przekonaniach...
To paranauka czy jednak OT?

1. Data: 2004-02-10 10:31:57

Temat: Odp: Biorytmy
Od: "fen." <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sky <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c0a2gl$ine$...@n...onet.pl...
> Mam wyż intelektualny -to widać? ;)
>
> A tak na serio -jak z poprawnością naukową biorytmów?
> Jakoś balansuję w przekonaniach...
> To paranauka czy jednak OT?

to taka sama nauka jak i stawianie horoskopow, leczenie na odległość i
słynne seanse Kaszpirowskiego włącznie z operacjami.
Sam sobie odpowiedz na to pytanie - czy można postawić diagnozxę lub
określić stan zdrowia kogoś, kogo się kompletnie nie zzna, nie zna się jego
stanu zdrowia wyłącznie na podstawie obliczeń matematycznych lub
komputerowych - bo pewnie o to ci chodzi. Gdyby tak było, śmiało moglibyśmy
sobie wydrukować biorytmy np. na rok i wszelkie dolegliwości mielibyśmy z
głowy - wystarczyłoby na kilka dni przed wskazaną datą zaaplikować sobie
albo tableteczki, albo wygodne łóżko z szampanem i dobrą książką i wszystko
byłoby przewidywalne.
No, jeśli byśmy rozmawiali w sensie ponad-naukowym :) (czyli tym nie
zbadanym) pewnie wnioski byłyby inne.
No, ale ja uparcie nie wierzę w takie sprawy. Ale powiem też coś
magicznego - jeżeli czujesz, żę to coś ma na ciebie dobry wpływ, wykorzystaj
to i wierz w to. chodzi mi oczywiście o tzw. samospełniające się proroctwa.
Krótko - czy działa? - oczywiście nie; ale jeśli chcesz wierzyć że działa -
to zadziała, a że Placebo, no to co, ważne, że poprawa wyraźna.

Mówię wyłącznie o tych biorytmach w kt órych podaje się datę urodzin - nie
mówię o rytmach biolloogicznych np. kobiety, bo to już ich pałeczka...:)

1. Data: 2004-02-10 10:59:10

Temat: Re: Biorytmy
Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wyż intelektualny -to widać? ;)
>
> A tak na serio -jak z poprawnością naukową biorytmów?
> Jakoś balansuję w przekonaniach...
> To paranauka czy jednak OT?

Wiarę w biorytmy straciałam w wieku 18 lat, po oblanym egzaminie na prawo
jazdy w czasie wyżu intelektualno-fizyczno-psychicznego :-)

Aska

1. Data: 2004-02-10 15:09:40

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> Wiarę w biorytmy straciałam w wieku 18 lat, po oblanym egzaminie na prawo
> jazdy w czasie wyżu intelektualno-fizyczno-psychicznego :-)

Siaśka uważaj i wyjmij tą rękę :-))
Masz biorytm, czy chcesz czy nie :-))
Oczywiście nie ten gazetowy, wyliczony
ale własny. Sama wiesz.

To co napisałaś to jak stracenie cnoty.
Zgadzasz się? Energicznie odczułaś,
intelektualne przerwanie wiary w "błonę".

Czekaj!
Spokojnie.
Poznanie swojego biorytmu daje dużą wiedzę,
o samym sobie. A raczej wiedzę o swoich
odstępstwach od spodziewanej normy.
Podobnie jak w czasie okresu.
Podobnie jak w fazach księżyca i wenus i marsa.
Poprostu nie da się niebyć składową wielkiego
organizmu. I nie jest to Socjaldemokrejszen na Hawajach.
:-))
A powinno, oczywiście :-))

Dup, dup, ryp, ryp, szum, szum, tik, tak... etc.
rytmy

Procesy i fale.

Nie uciekniesz :-))
Ale możesz być....
Dup, dup, ryp, ryp, szum, szum, tik, tak... etc.

Procesem i falą.

Ja bym się nie zarzekał z tymi biorytmami,
tak jak z dziewictwem. Ono nie jest w błonie,
a w głowie!!!

ett

ps. Plasterek do przebicia można nakleić.

sorry że na Ciebie padło :-))

1. Data: 2004-02-10 15:15:49

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Feb 2004 11:59:10 +0100, "jbaskab" <j...@p...onet.pl>
wrote:

>Wiarę w biorytmy straciałam w wieku 18 lat,

Znaczy się, w ubiegłym roku? ;)

--
Amnesiak
----

1. Data: 2004-02-10 15:16:22

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja bym się nie zarzekał z tymi biorytmami,
> tak jak z dziewictwem. Ono nie jest w błonie,
> a w głowie!!!

No, my z eTaTą mamy odwrotnie ;)
on się w czasie pełni pobudza a ja uspokajam :))..

E. (Rohini) ;)

1. Data: 2004-02-10 15:20:12

Od: "fen" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> straciałam w wieku 18 lat, po oblanym egzaminie na prawo
> jazdy w czasie wyżu intelektualno-fizyczno-psychicznego :-)
> Aska

to już 43 lata i ty jeszcze takie drobiazgi pami etasz?

1. Data: 2004-02-10 15:24:42

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No, my z eTaTą mamy odwrotnie ;)
> on się w czasie pełni pobudza a ja uspokajam :))..
>
> E. (Rohini) ;)

Krótko pisząc.
Ja mam dziewictwo,
a Ty głowę, czy ...
:-))

No nie ważne :-))

ett

Poważnie? Uspokaja Cię, to bydlątko, promieniujące?
Wiem, ma uśmiech od ucha do ucha,
Zawsze się z nim śmieje. No ale bez jaj, jak Cię uspokaja?
Kumpel?
(Maciek z Konszachty?)

1. Data: 2004-02-10 16:50:53

Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fen" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> to już 43 lata i ty jeszcze takie drobiazgi pami etasz?

no, ale za to chyba zapomniałam już swojej daty urodzenia,
bo to 43 to mi nijak wyjść nie chce ;)

Poza tym to wcale nie był taki drobiazg ;).
Wez pod uwagę stopień desperacji: trzeci egazamin:-)

Aska

1. Data: 2004-02-10 16:53:39

Od: "jbaskab" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w