"Podwojna moralnosc"

1. Data: 2004-02-10 09:02:15

Temat: "Podwojna moralnosc"
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe zjawisko, w rozncyh sytuacjach sie pojawia.
Ktos np. pisze sztajfiarski post w ktorych "chce zaruchac, ale nie czy ...
wie bo..."
Ktos odpowiada "gdzie gra wstepna, romantycznosc"...
W tym momencie pojawia sie kontrowanie z kontr-argumentami typu
"podwojna moralnosc", staruszka (nie-nowoczesna?), fanatyczka itp.

Ok: jeden lubi ladny zachód slonca, inny powie k...a, splunie pod stół
i to mu dostarcza romantycznych przeżyć.

Ale jest tak, ze zaczyna dominowac prymitywizm, a kiedy ktos chce
troche ladniej, sympatyczniej, lepiej, to zostaje nazwany fanatykiem
(czego?),
nie nowoczesnym, podwojnie-moralnym (ruchanie-nazwa morlanie sluszna?).
Podobnie przemoc, ktos bije - trudno, ktos zwraca uwage "ze nie tak nalezy",
to na pewno jest podwojnie moralny, bo przeciez wiadomo ze kazdy chce zrypac
i nie ma co udawac...
dziwne...
Duch

1. Data: 2004-02-10 09:10:50

Temat: Re: "Podwojna moralnosc"
Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
nalezy",
> to na pewno jest podwojnie moralny, bo przeciez wiadomo ze kazdy chce

No cóż Duchu
Ile ludzi tyle gustów, zachwowań itd..
Jeden lubi zapach kwiatków a inny jak mu nogi śmierdzą :-))))
Każdy ma swoje zdanie na dany temat
i dobrze, oby tylko nie wymuszać na kimś
pewnych zachowań które uważamy za słuszne
a które dla drugich wcale słusznymi być nie muszą!
Edyta

1. Data: 2004-02-10 09:14:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> Ciekawe zjawisko, w rozncyh sytuacjach sie pojawia.
> [...kretynizmy...]

Np ktos pyta czy kradziez jest moralna, a ktos inny wyskakuje
wyzywajac go od zlodziei, obrzydliwcow oraz zer moralnych...

BTW zauwazyles bezmozgi szympansie podwojny cudzyslow
w ktorym zostal ujety 'wyraz'?

Ty takze chcesz pouczac tych ktorzy w jednym malym palcu
maja wiecej moralnosci od wszystkich nieszczesliwych malp
Tobie podobnych razem wzietych?

Duch, opanuj sie!
Coraz czesciej mam ochote rzygac czytajac Twoje madre_inaczej
komentarze.
To co robisz jest obrzydlistwem! Serio. :]

Czarek

1. Data: 2004-02-10 09:26:25

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl> napisał w wiadomości

Jesli jeden lubi ruchac to przydlugi romantyzm uwaza za strate czasu.
Chodzi mi o pewien szczegoł - tu jest jaby co innego, prymitywizm na sile
(powoduje dume?),
a kto chce inaczej ten fanatyk (?), podwojnie-moralny.

Moze po prostu przekonwywano, ze nie nalezy sie "tego" wstydzic, a jesli tak
to czlowiek jest
nie nowoczesny, ze zeby sprostac temu, ludzie na sile probuja sie
dostosowac,
a ze jest to nienaturalne, wiec w konce-kancow robi sie z tego wuglarnosc?

Dziwnie sie to wszystko zmiania. Dawniej gdy promowano seks "bez krepacji",
Starowicz promowal gre wstepna, "prymitywny samiec" mial wykrzesac w sobie
odrobine czulosci :)
Teraz przyszly TAKIE czasy i mam wraznie ze jest zupelnie odwrotnie, w
modzie jest byle jakie
podejscie do erotyki, narasta prymitywizm. Dziwne... Ale pewnie wiele
roznych spraw sie na to sklada.
Duch

1. Data: 2004-02-10 09:29:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> ... narasta prymitywizm. Dziwne... Ale pewnie wiele
> roznych spraw sie na to sklada.

Taaa... np dziury w mozgu u tych ktorzy poruszaja takie
tematy widzac 'wyraz'. :)))))
Jakie to qrwa smutne. ;D

Czarek

1. Data: 2004-02-10 09:30:41

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie moge nic skontrowac bo moja podwojna-moralnosc zaraz wylezie.

> Ty takze chcesz pouczac tych ktorzy w jednym malym palcu maja wiecej
moralnosci

No widzsz co ja chce robic? Zamist upasc na kolana!

Duch
P.S.
...zjem banana...

1. Data: 2004-02-10 09:31:37

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Duch, opanuj sie!
> Coraz czesciej mam ochote rzygac czytajac Twoje madre_inaczej
> komentarze.
> To co robisz jest obrzydlistwem! Serio. :]
>
> Czarek

OOOO...
Odezwał się
pan i władca małpiego gaju!
A nie pomyślałeś, że
wszystkim chce się rzygać
czytająć twoje małpie mądrości?!
Edyta

1. Data: 2004-02-10 09:41:09

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> modzie jest byle jakie
> podejscie do erotyki, narasta prymitywizm. Dziwne... Ale pewnie wiele

Zgadzam się z Tobą
ale jak już napisałam, każdy robi to co lubi!
A sex w obecnych czasach jest tak "wszechobecny"
nie jest już tematem tabu i intymny rozmów przy świecach!
Młodzi ludzie traktuja go jak jedzenie czy spanie
a czym więcej partnerów seksualnych, to dla nich lepiej?!
Nie liczy sie już jakość tylko ilość!
Do czego ten świat zmierza?????
Edyta

1. Data: 2004-02-10 09:43:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> No widzsz co ja chce robic?

Widze. :)
Pochwalasz oszczerstwa, klamstwa i bezmyslnosc, a pietnujesz
brzydzenie sie klamstwem i zdrowy kregoslup moralny, ktorego
nie masz. Zalosne. :)

> Zamist upasc na kolana!

Wystarczy ze padasz na kolana przed ksiedzem. ;D

Gdybys mial rozum nie krytykowalbys tego czego nie rozumiesz
pietnujac znacznie lepszych od siebie. :)
To naprawde nie jest wina tych ktorzy wiedza co oznacza slowo
"ruchac" ze czujesz sie niekiedy jak bezradna sierota. :))))
Zawdzieczasz to wylacznie sobie. No niestety.

Czarek

1. Data: 2004-02-10 09:49:23

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pietnujac znacznie lepszych od siebie. :)

A skąd wiesz czy On nie rozumie?
Dla mnie jest Duch 1000 razy madrzejszy od Ciebie! Małpo!!!
Edyta

Biorytmy
O czym marzą Polacy !
Voice of Valkyries