Biorytmy, czy co?

1. Data: 2004-10-31 00:53:59

Temat: Biorytmy, czy co?
Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co kilkanaście dni zauważam w sobie poważny wzrost zdolności
intelektualnych, co idzie w parze z lepszym humorem i większą chęcią do
życia. Nie znaczy to, ze zazwyczaj jestem debilem, ale róznica jest
zauważalna. Po kilku dniach, czasem juz nazajutrz, wszystko wraca do normy -
wstaje ospały, ociężały i przygnębiony i nic mi się nie chce robić. Czy to
dowód na istnienie biorytmów? :)

p.s.

Istnienia biorytmów fizycznych nie jestem w stanie stwierdzić empirycznie,
albowiem najwiekszym wysilkiem, jakiego sie dopuszczam, jest wsiadanie do
autobusu.