Bioxetin

51. Data: 2003-01-04 21:59:56

Temat: Re: Bioxetin - rozpoznawanie depresji
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisała co wiedziala w
wiadomości news:1s589h5dszvqh.mccqzidaidew.dlg@40tude.net...

> Nawet jakbym chciała iść na rentę,to na czubka bym się nie zrobiła.

???

Czy to jest Twoja opinia o ludziach cierpiacych na depresje?

Nie odpowiadaj..:-/

Ula
www.ulast.prv.pl

52. Data: 2003-01-05 14:01:57

Od: t...@p...onet.pl (Piotrek P) szukaj wiadomości tego autora

Witam !
ja z depresja mam potezny problem , borykam sie z nia od kliku ladnych
lat, mysle ze teraz mam naprawde mocne nasilenie, cieszko mi sobie
poradzic z codzienymi problemami , a mysli zeby sobei cos zrobic mam
bardzo czesto. Co jets najgorsze ze czlowiek w takim stanie nim
bardziej potrzebuje lekaza tym gozej mu jest sie do tego zmusic i
pojsc.zastanwiam sie czy jak sie zaczne faszerowac psychotropami (moze
prozac) cos mi to pomoze ale to chyab wszystko na recepte a nie mam
ochoty i sily lazic po lekazach.

Ostatnio byl ciekawy artykul na onecie na temat depresji, z
komenentazy wnisokuje ze masa ludzi na to cierpi , a mimo to jakos sie
nie naglasnia problemu , sadze ze jest w polsce wiele samobojstw z
tego powodu , sprawa chyba jest nie naglasniana bo wedlug mnie glownym
podowodem ze sie ludzie doluja jest beznadzieja spowodowana nasza
sytuacja ekonomiczna , bezrobociem i brakiem nadzije na lepsze, a wina
tego stanu jest to ze ludzie przy wladzy sa zajeci dbaniem o wlasne
stolki i nie maja czasu sie martwic o zwyklych ludzi

Znamiona - usowanie
Praca
Gdzie w Lublinie zabiegi swiecowania uszu !!!
Gdzie w Lublinie zabigi swiecowania uszu !!!!
Świerzbiączka