Biurko narożne

1. Data: 2006-12-04 15:38:46

Temat: Biurko narożne
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przewertowałem juz "n" ofert biurek narożnych i.. wszystkie sa do bani.
Do bani ponieważ monitor stoi w rogu tego biurka a jak je wstawię w róg
to przepraszam bardzo ale odczuwam dyskomfort kiedy siedze tyłem do
drzwi - szczególnie nocami.Szukam biurka narożnego które ma półke pod
klawiaturę i monitor na jednej stronie a na drugiej półki szafke i pare
innych dupereli na rzeczy zwiazne z komputerami. ale cos mi się wydaje
ze nie znajde takiego biurka i bedzie trzeba robić na zamówienie. Drogo
moze wyjsc takie biurko z płyt wiórowych wg własnego projektu?
--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.

2. Data: 2006-12-04 15:49:28

Temat: Re: Biurko narożne
Od: niewe <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik napisał(a):
>Drogo moze wyjsc takie biurko z płyt wiórowych wg własnego projektu?

Ja zamawiałem do pracy takie według własnego widzimisię. Klawiatura wisi
"po skosie" bo tak mi było najwygodniej i nie było z tego tytułu żadnych
dopłat. Całość kosztowała jakieś rozsądne pieniądze i jest całkiem
przyzwoicie wykonana. Jak się przypomnisz jutro na priva, to poszukam
namiarów do gościa (okolice Wawy)

3. Data: 2006-12-04 16:06:32

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik <o...@w...pl> wrote:
> [...]
> które ma półke pod klawiaturę i monitor na jednej stronie a na
> drugiej półki szafke i pare innych dupereli na rzeczy zwiazne z

Mam takie z Conforamy. Z ich strony www wynika, że juz nie mają w
ofercie, ale widziałem je całkiem niedawno, więc może tylko na
stronie nie ma, to dość badziewne w wykonaniu, ale bardzo
funkcjonalne biurko narożne w kształcie litery L, gdzie dłuższa
część tej L-ki jest normalnym biurkiem 120cm, zaś krótsza - wąską
dostawką z szufladą, miejscem na (u mnie) drukarkę) itp. Na górze
dostawki mały regalik na drobiazgi. Półkę pod klawiaturę masz pod
większą cześcią, podstawkę pod monitor co prawda narożnie, ale
możesz jej po prostu nie montować i monitor (LCD zwłaszcza)
postawić, gdzie Ci pasuje.

J.

4. Data: 2006-12-04 16:31:40

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niewe napisał(a):

> [...]
> dopłat. Całość kosztowała jakieś rozsądne pieniądze i jest całkiem
> przyzwoicie wykonana. Jak się przypomnisz jutro na priva, to poszukam
:) blisko.
http://img351.imageshack.us/img351/9679/biurkonv4.gi
takiego sobie "cosia" wymyśliłem ;)
Tylko blat bedzie taki z ok 2cm (nie dlatego że ktos na tym bedzie
siadał ale nie lubie jak sie czasem ugina i wydaje sie taki nietrwały).
TO nie jest rysunek rzutów ;) nie chciało mi sie.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.

5. Data: 2006-12-05 08:59:37

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Przewertowałem juz "n" ofert biurek narożnych i.. wszystkie sa do bani.
A patrzyłeś w Ikei. Tam mają spory wybór różnych biurek narożnych serii
Galant jeśli dobrze pamiętam. Do tego kupujesz oddzielnie półkę na
klawiaturę. Oddzielnie kupujesz półki i szuflady do przechowywania. Może tak
udałoby Ci się stworzyć jakiś zestaw...
pzdr. Magda

6. Data: 2006-12-05 09:02:02

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda napisał(a):
> [...]
> Galant jeśli dobrze pamiętam. Do tego kupujesz oddzielnie półkę na
> klawiaturę. Oddzielnie kupujesz półki i szuflady do przechowywania. Może tak

Ikeę mam blisko (3km) tylko ma ona jedną zasadnicza wade... Ceny...

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.

7. Data: 2006-12-05 14:31:46

Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
zobacz na stronie http://www.meble.banasiak.com.pl/toronto.htm. może być
prawe lub lewe.
kosztuje ponad 400 zł
Pozdrawiam - Waldek

8. Data: 2006-12-05 20:44:02

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

u nas w pracy sa podobne jesli chodzi o rzut z gory (robione na miejscu w
stolarni), mysle ze jak bys poszukal po wsiach jakichs zdolnych stolarzy to
za ok 300-400 spokojnie ci zrobia, przynajmniej u nas tak jest, zbieram sie
zeby mi ten nasz stolarz zrobil podobne jak w pracy

9. Data: 2006-12-05 21:26:05

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macias napisał(a):

> [...]
> za ok 300-400 spokojnie ci zrobia, przynajmniej u nas tak jest, zbieram sie
> zeby mi ten nasz stolarz zrobil podobne jak w pracy
Te 300 - 400 to koszt materiałów czy samego wykonania?
--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.

10. Data: 2006-12-06 21:19:25

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Te 300 - 400 to koszt materiałów czy samego wykonania?

wszystko

Gres do garażu
marka lodowki
co mi morduje suszarki?
piwnica vs przyziemie w akcie notarialnym kupna mieszkania
Pytanie o centrlne i wymiana