Błagam pomóżcie! ;((((((((((

1. Data: 2007-04-11 18:58:50

Temat: Błagam pomóżcie! ;((((((((((
Od: "India" <d...@...oko.spamerzy.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam straszne wypryski na twarzy, dekolcie i górnej części pleców.
Przyczyną którą podejrzewam, jest dośc ciężka do wyznania....a mianowicie
poddałam sie usunięciu ciąży (tak, skrobanka :( ) i od tego czasu mam te
dolegliwości. Mś\yśle ze to jakieś zaburzenia hrmonalne, ale oczywiście nie
mam pewności. Dramatycznie boję się iść do lekarza, że coś pozna i będe
miała kłopoty prawne. Ostatni szum wokół aborcji i rzady "nazistów"
doprowadzają mnie do rozpaczy i przerażenia.
Panie, proszę Was o rade, mam w Was tylko nadzieje....

--
India
Zagubiona Ciocia Z Internetu

n...@j...cz || gg: 200990

2. Data: 2007-04-11 19:05:56

Temat: Re: Błagam pomóżcie! ;((((((((((
Od: "ullaaa" <a...@s...ce> szukaj wiadomości tego autora

A India napisał/a:
> [...]
> doprowadzają mnie do rozpaczy i przerażenia.
> Panie, proszę Was o rade, mam w Was tylko nadzieje....

imho prowokacjone jak ta lala

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

3. Data: 2007-04-11 19:18:59

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

India napisał(a):
> Dostałam straszne wypryski na twarzy, dekolcie i górnej części pleców.
> Przyczyną którą podejrzewam, jest dośc ciężka do wyznania....a mianowicie
> poddałam sie usunięciu ciąży (tak, skrobanka :(

Skrobanke chyba robił lekarz;-> idz i zapytaj go po prostu.

--

Gosia

4. Data: 2007-04-11 19:22:39

Od: "India" <d...@...oko.spamerzy.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Skrobanke chyba robił lekarz;-> idz i zapytaj go po prostu.

Jakby było to takie proste. Kto inny umawia, kto inny wiezie, a lekarza
zrobił swoje i do widzenia.
Praktycznie moge spytać tylko tej kobiety co umawiała na zabieg, ale ona
mnie odsyła do dermatologa :(

5. Data: 2007-04-11 19:33:02

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

India napisał(a):

> Jakby było to takie proste. Kto inny umawia, kto inny wiezie, a lekarza
> zrobił swoje i do widzenia.
> Praktycznie moge spytać tylko tej kobiety co umawiała na zabieg, ale ona
> mnie odsyła do dermatologa :(

Idz do normalnego gina, powiedz, że poroniłas i miałas czyszczoną
macicę. Jezuuuu, kłamac muszę Cie uczyc;-)?Przecież nie wezwie policji
jak będziesz na fotelu;->A, swoją drogą, daj organizmowi czas. Hormony
szaleją, musi wszystko wrócic do normy. Poczekaj ze 3 cykle i tyle
--

Gosia

6. Data: 2007-04-11 19:38:37

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "India" <d...@...oko.spamerzy.gmail.com> napisał w
wiadomości news:evjcpc$qfv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> zrobił swoje i do widzenia.
> Praktycznie moge spytać tylko tej kobiety co umawiała na zabieg, ale ona

Jesli to rzeczywiscie prawda z tym usunieciem to trzeba isc do ginekologa,
bo moze tam byc jakis stan zapalny, albo bakterie, ktorymi mogl zarazic
tamten lekarz, a to oprocz hormonow moze byc przyczyna wypryskow.

--
pozdr,
ewka

7. Data: 2007-04-11 19:40:21

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):

> Jesli to rzeczywiscie prawda z tym usunieciem to trzeba isc do ginekologa,
> bo moze tam byc jakis stan zapalny, albo bakterie, ktorymi mogl zarazic
> tamten lekarz, a to oprocz hormonow moze byc przyczyna wypryskow.

Tak, czy siak , do lekarza iśc musi. O, gronkowiec, gronkowiec
wysypuje;-)a u takiego "czary-mary' z higiena może byc na bakier.

--

Gosia

8. Data: 2007-04-11 19:59:05

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, czy siak , do lekarza iśc musi. O, gronkowiec, gronkowiec
> wysypuje;-)a u takiego "czary-mary' z higiena może byc na bakier.

O wlasnie moze byc. Bo same hormony to no nie wiem, ale nie wydaje mi sie,
ale mozna zawsze isc sobie je zbadac. Wystarczy isc do prywatnego
laboratorium, na miejscu pobiora krew i zrobia podstawowe badania na
hormony, to chyba jest TSH 3, T3 i T4 o ile dobrze pamietam, bo kiedys
mialam zapalenie skory i tez mi takie dermatolozka zlecila.

--
pozdr,
ewka

9. Data: 2007-04-11 20:28:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ullaaa" <a...@s...ce> napisał w wiadomości
> imho prowokacjone jak ta lala

Nie prowokacja, tylko podszywka.

--
JoP

10. Data: 2007-04-11 20:39:00

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Nie prowokacja, tylko podszywka.

Hmm, to dlatego nick wydawał mi się znajomy

--

Gosia

Krakow promocja Casting 04.07 do ??
krem na pierwsze zmarszczki