| « poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2003-01-04 21:45:56
Temat: Blędy spostrzegania i wynikające z tego pułapki umysłuFajny temat?
Prosze dowolne komentaże.
Literatura Strelau, Tomaszewski mam.
Moze ktoś cos na temat "pułapek umysłu" mi rozwinie ??
PROSZĘ UPRZEJMIE !!!
Pozdrawiam
Omen.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
1. Data: 2003-01-04 22:51:57
Temat: Re: Blędy spostrzegania i wynikające z tego pułapki umysłu
Użytkownik "Omen" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
news:av7kmt$q7e$1@news.tpi.pl...
> Fajny temat?
Owszem, fajny. : - )
Złudzenia a dokładnie ich regularność były przez długi czas przedmiotem
moich zainteresowań. Już jako mała dziewczynka zastanawiałam się jak to
jest, że Księżyc wydaje się być dużo większy, gdy znajduje się tuż nad linią
horyzontu niż wtedy, gdy znajduje się wysoko na niebie.
Później były proste eksperymenty (np. Mullera ) z liniami prostymi i
kwadratami. I zawsze pojawiało się niedowierzanie, poczucie, że mój zmysł
wzroku mnie zawodzi.
W tej chwili wykorzystuję swoje dawne zainteresowania w pracy z dziećmi.
Znasz dość. Piageta dot. stałości? Na pewnym etapie rozwoju moi mali
przyjaciele nie rozumieją np. że mała kula i dłuuuuugi pasek plasteliny to
tyle samo... I fajnie jest, kiedy mogę z nimi raz jeszcze dziwić się światu.
:-)
Pozdrawiam - Agnieszka
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-01-06 17:37:22
Temat: Re: Blędy spostrzegania i wynikające z tego pułapki umysłu
Użytkownik "Omen" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
news:av7kmt$q7e$1@news.tpi.pl...
Dziękuję za e - mail. Na grupach raczej odpowiadamy grupie wykorzystując
opcję odpowiedzi do konkretnej osoby w ostateczności. ;-)
Spróbuję Cię trochę poratować.Nie są to nowe rzeczty, ale ... Może coś
znajdziesz.
Babska :Kształtowanie sygnalizacyjnej funkcji barwy i kształtu
przedmiotówwe wczesnym dzieciństwie
Hunter i., M., L:Pamięć, fakty, złudzenia.
FraisseP,Piagetj.(przeł. Przetacznikowa): Inteligencja (albo cokolwiek
Piageta)
Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam. Pozdrawiam - Agnieszka
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |