Blender

1. Data: 2003-10-14 20:37:59

Temat: Blender
Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Planuje zapuk blendera recznego, takiego ktorym moglabym zmielic np. mieso
(pojemnik z nozem), zupe (przystawka do recznego) czy ubic piane (tez
przystawka). Sposrod tych w sredniej cenie, czyli ponizej znalazlam trzy,
ale chyba tylko jeden z nich naprawde spelnia moje wymagania. Mam na mysli
Blender ręczny marki Siemens model MQ 40110,
Blender ręczny marki Philips model HR 1351 Cucina i ten najlepiej
wygladajacy Blender ręczny marki Braun model Multiquick MR 430 CA. Czy
macie z nimi jakies doswiadczenia, albo mozecie polecic cos innego? Braun,
ma wszystkie przystawki jakich potrzebuje, ale moze istnieja jakies modele
pozostalych firm, ktorych ja nie znalazlam, rowniez w nie zaopatrzone?

Z gory dziekuje za pomoc

Zofia Gebert