Blog o dietach i odchudzaniu

21. Data: 2014-11-28 12:07:41

Temat: Re: Blog o dietach i odchudzaniu
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Nov 2014 22:27:08 +0100, Trybun napisał(a):

> I właśnie o to chodzi - co nagle to po diable.. Taka soja w naturze
> będzie się uodporniała na grzyby czy bakterie przez tysiące lat,

...albo wcale - i tu jest niebezpieczeństwo w poziomie ingerencji człowieka
w organizmy.

> trakcie jej ewolucji będzie ewoluowało również jej otoczenie i
> konsumenci, a tu gwałt, na samej soi i konsumentach, nie wiadomo jak
> obiekty zareagują na te szybkie zmiany.

> Jak coś powstaje w laboratorium to jest to sztuczne.

Dokładnie.
Z małą poprawką - "sztuczne" to taki produkt laboratoryjny, który nigdy nie
miałby szans powstać w naturze.

22. Data: 2014-11-28 12:08:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Nov 2014 22:27:54 +0100, Trybun napisał(a):

> Też Ci polecam pod warunkiem że masz sad i nadmiar owoców, czyli dużo
> "naturalnego żarcia".
> I na szczęście nikt mnie nie tresował w tym zakresie, bo inaczej z
> głową pełną szkolnych bzdur nie wpadłbym na to że gąski można hodować na
> trawno/owocowej diecie.

A hodujesz?

23. Data: 2014-11-28 15:28:17

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-27 o 23:10, masti pisze:

> czyli ciasto jest sztuczne. Powstaje wyłacznie w laboratorium zwnym
> kuchnią. W naturze nie występuje. Jesz ciastka?

I cały czas z Tobą taki dialog.. Jaki by nie był temat zaczynasz
najpoważniej jak tylko się da, a kończysz jakbyś dopiero co z Marsa
przyleciał. Nie, nie jem ciastek bo mi z talerza uciekają.. :-P

24. Data: 2014-11-28 15:30:15

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-28 o 12:07, XL pisze:

> ...albo wcale - i tu jest niebezpieczeństwo w poziomie ingerencji człowieka
> w organizmy.

Oczywista sprawa..

> Dokładnie.
> Z małą poprawką - "sztuczne" to taki produkt laboratoryjny, który nigdy nie
> miałby szans powstać w naturze.

Jasne, przecież samo usprawnienie czy małe sztuczne przyspieszenie
procesów które i tak zachodzą same w naturze, to wydaje się - nic złego.
Zresztą dzisiejszy świat człowieka jest taki że bez tego się nie obejdzie.

25. Data: 2014-11-28 15:36:22

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-28 o 12:08, XL pisze:

> A hodujesz?

W tym roku akurat nie hodowałem, ale w poprzednich latach, owszem.

26. Data: 2014-11-28 15:45:51

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> I cały czas z Tobą taki dialog.. Jaki by nie był temat zaczynasz
> najpoważniej jak tylko się da, a kończysz jakbyś dopiero co z Marsa
> przyleciał. Nie, nie jem ciastek bo mi z talerza uciekają.. :-P

a ty nie jesteś w stanie zrozumieć, żę właśnie to powiedziałeś co Ci
napisałem. Niestety klapki na oczach masz

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

27. Data: 2014-11-30 21:12:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2014 15:30:15 +0100, Trybun napisał(a):

> Jasne, przecież samo usprawnienie czy małe sztuczne przyspieszenie
> procesów które i tak zachodzą same w naturze, to wydaje się - nic złego.
> Zresztą dzisiejszy świat człowieka jest taki że bez tego się nie obejdzie.

Oczywiście. Przy czym ze "sztuczności" tak naprawdę przerażamnie jedynie
GMO - bo jest to poziome (tzn między odrębnymi gatunkami) mieszanie genów,
które w naturze odbywać się nie ma szans. Pionowego mieszania się nie
obawiam.

28. Data: 2014-11-30 21:15:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2014 15:36:22 +0100, Trybun napisał(a):

> W tym roku akurat nie hodowałem, ale w poprzednich latach, owszem.

Sąsiadka hoduje. Widzę, że chodzą po łące, ogrodzonej. Mam męża po AR,
specjalność drobiarstwo. Twierdzi, że trawa i owocki to nie wsyztsko, ważne
są też terminy wypasu i skład roślinny na łące. I takie tam... W każdym
razie kto wie, czy się nie wezmę i za gęsi...

Pomysły na wołowinę
Got SHIT.... Belfort Instruments DigiWx AWOS SHIT from BASTARD Mark W. Decker?
Kuchniologia szczęścia :-)
Patelnie (trochę spamująco)
Meliskę sobie...