Blond wlosy

1. Data: 2003-01-13 11:49:14

Temat: Blond wlosy
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Kiedys jako dziecko, mialam sliczne, bardzo jasne wlosy, teraz
oczywiscie troche przyciemnialy, ale bez watpliwosci jest to blond.
Zastanawiam sie, jakby go mozna jeszcze rozjasnic, oczywiscie naturalnie.
Uzywalam kiedys szamponu YR, z rumiankiem, byl bardzo fajny i wlosy
rzeczywiscie chyba byly jasniejsze, niezly byl tez Timotei bursztynowy.
Ostatnio walczylam raczej z wypadanie wlosow i ich przetluszczaniem, ale
chyba ta walke wygralam wiec moglabym wrocic do polepszania swojego kolorku.
Znacie cos jeszcze co by bylo skuteczne? Kiedys slyszalam, ze powinno sie
plukac rumiankiem, ale nie mam pojecia jak sie do tego zabrac. Moze sa
zreszta jeszcze jakies inne fajne szampony ktorych nie znam?
Maga

1. Data: 2003-01-13 16:49:33

Temat: Re: Blond wlosy
Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> plukac rumiankiem, ale nie mam pojecia jak sie do tego zabrac. Moze sa
> zreszta jeszcze jakies inne fajne szampony ktorych nie znam?

A jak zwalczylas przetluszczanie wlosow?
Agnieszka

1. Data: 2003-01-13 17:46:50

Od: "gospel" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> kolorku.
>
> A jak zwalczylas przetluszczanie wlosow?
> Agnieszka
>
> hejka:)
jest taki szamponik firmy INDOLA. Mozna go kupic w salonach fryzjerskich za
ok. 25 zł.
pozdrawiam:))

1. Data: 2003-01-13 18:15:02

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> A jak zwalczylas przetluszczanie wlosow?
> Agnieszka

Szamponem i lotionem Seboradin Niger. Glownie chyba tym lotionem. Myje teraz
glowe 2 razy w tygodniu i to wystarcza, amylam co drugi dzien, przyczym tego
drugiego dnia byly juz takie sobie. Nie wiem czy to tak dziala, czy ja
mialam szczescie, ale polecam warto sprobowac. Jedyny minus to ochydny jak
dla mnie zapach.
Maga

kraków - fryzjer (Mackiewicza)
Znowu:gdzie we Wroclawiu (chodzi o szampon)
wypadanie włosów
niemily zapach z butow
Sklepy internetowe