Błyskawiczne działania tzw. opieki społecznej

1. Data: 2019-02-28 06:53:56

Temat: Błyskawiczne działania tzw. opieki społecznej
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Do niedawna wydawało się, że moje przenosiny z PDPS w Ostrowinie do
DPS-u w Mościszkach odsuną się w bliżej nieokreśloną przyszłość. Aż tu
nagle otrzymałem decyzję PCPR-u w Kościanie o natychmiastowym
przeniesieniu mnie (rygor natychmiastowej wykonalności)
http://leotar.pl/year_2019/files/20190219-Decyzja-aw
aryjna-PCPR-w-Ko-cianie.pdf.

Ponieważ na jutro mam zaplanowane badanie biegłych sądowych w PDPS w
Ostrowinie więc napisałem prośbę do dyrekcji by się wstrzymała z
jakimikolwiek gwałtownymi posunięciami
http://leotar.pl/year_2019/files/20190227-Pro-ba-o-r
ezygnacj--z-nag-ej-przeprowadzki.pdf.

A przy okazji znalazłem kilka filmików na temat polskiej psychiatrii i
działania tzw. opieki społeczne w postaci Domów pomocy Społecznej. Warto
obejrzeć
http://leotar.pl/year_2019/filmy-o-psychiatrii-i-jak
-jest....html.

Przepraszam za niedokończoną formę strony.

Całość dostępna pod adresem http://leotar.pl.
LeoTar Gnostyk
http://leotar.pl