Dżej Pi Tu

1. Data: 2019-02-22 19:26:59

Temat: Dżej Pi Tu
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona, jestes Dżej Pi Tu? czy tylko exel?
--
gazebo

2. Data: 2019-02-22 22:03:19

Temat: Re: Dżej Pi Tu
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-22 19:26, gazebo wrote:
> Ilona, jestes Dżej Pi Tu? czy tylko exel?

exel czy excel?

//jesli pytasz o mój wiek, to zarabiałem na chleb już w czasach .dbf

3. Data: 2019-02-22 22:27:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/02/2019 o 21:03, Ilona pisze:

> exel czy excel?
>
> //jesli pytasz o mój wiek, to zarabiałem na chleb już w czasach .dbf

ixel, puxel, to nie o ciebie dziecko chodzi, no chyba, ze schizofrenia
poszla juz tak do przodu, ze ty i ona to jedno i to samo

--
gazebo

4. Data: 2019-02-22 22:52:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-22 22:27, gazebo wrote:

> ixel, puxel, to nie o ciebie dziecko chodzi, no chyba, ze schizofrenia
> poszla juz tak do przodu, ze ty i ona to jedno i to samo

a to przepraszam najmocniej!

5. Data: 2019-02-23 00:10:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> exel czy excel?
>
> //jesli pytasz o mój wiek, to zarabiałem na chleb już w czasach .dbf

Database file?
:-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2019-02-23 21:18:29

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-23 00:10, XL wrote:

> Database file?
> :-)

Ja i legendarny DOS 3v30!

Także miałas zawodowe doswiadczenia z tymi dziwactwami?

7. Data: 2019-02-24 08:05:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 lutego 2019 19:27:00 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:
> Ilona, jestes Dżej Pi Tu? czy tylko exel?
> --
> gazebo

https://strajk.eu/wp-content/uploads/2016/12/407215.
png

8. Data: 2019-02-24 08:21:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 23 lutego 2019 21:19:07 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Ja i legendarny DOS 3v30!
>
> Także miałas zawodowe doswiadczenia z tymi dziwactwami?

Kurtka na wacie MS-DOS 3.30, ChiWriter, Turbopascal, BASIC to rok 1991-1992
kiedy miałem informatykę w 2 kl. ogólniaka. Ubiegły wiek, historia starożytna.
Jeszcze www nie było!

9. Data: 2019-02-24 16:22:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/02/2019 o 07:05, Jakub A. Krzewicki pisze:

> https://strajk.eu/wp-content/uploads/2016/12/407215.
png

nic mi to nie mowi

--
gazebo

10. Data: 2019-02-24 16:50:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 24 lutego 2019 16:22:30 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

png

> nic mi to nie mowi

Cenzopapa i takie tam.

: ech ta dzisiejsza młodzież
: ojjj to prześciganie się w wymyślaniu memów szkalujących z polskim papieżem
: jedna z ulubionych rozrywek gimbów i kuców

Yanny czy Laurel?
Są jeszcze normalni w tym kraju
NIEMIECKI mord w Jedwabnem!
Narcystyczne Matki: Od Surowości do Więzi
Pisolski stan umysłu